I´m back! =)

Sätt er skönt, hämta något att dricka:
Förbered er på ett låååååååååååååååångt inlägg med måååååååååånga bilder :)

Vi är hemma från Spanien och kan säga att det var gode skönt att sova i sin säng. Neo sov som en stock till halv åtta och för oss är det en skön sovmorgon. :)



Jag ska berätta mer om Spanien lite senare i detta inlägg men jag tänkte bara summera lite av sommaren so far:

♥ Jag och Jocke har firat 10 år! ♥

Jag har fyllt 26 år!

Hela dagen spenderades med att resa hem men jag ska ha lite kalas på fredag istället. :)
Denna sjukt snygga tröja fick jag av världens bästa Jocke och det kommer en till present från Jocke som var tänkt till våran 10-årsdag ..hihi :)



Och fick en massa presenter av mamma och Edith i Spanien mest till lilleman men hur snällt som helst!!
Kommer lite längre ner :P

Denna grymt snygga berlock till mitt Thomas Sabo-armband fick jag av mina svärföräldrar:


:)

Och denna snygga bil som låter gode bra och sprutar såpbubblor fick Neo:





Tuuuuuuusen tack, snälla ni!!

Vi har även varit på bröllop denna sommar!

Både Jotta och Magnus fest och även Sara och Johans.







Hade sjukt kul på båda festerna!!

Jocke har ju som sagt tatuerat sig:



Har bakat en del denna sommar! =)

Varit på Veras dop:



Sen har jag sprungit lite denna sommar och ska fortsätta med detta, i mina nya shoes:



Är så jäkla sugen att springa marathon i framtiden!!


Men nu är jag tillbaka till bloggen och kommer väl att försöka uppdatera denna sommar lite mer. Det är ju forfarande kvar ganska mycket sommar än. =)

Nu till det bästa:
SPANIEN!!!

Tomme körde oss till Kallax halv åtta på morgonen och då började en låååång resdag.



Men denna underbara unge var en hjälte under hela resan!
Snällare unge får man leta.
Han gnällde inte något och var nöjd hela dagen.
Eller nä, han var nöjd HELA semestern!!
Glad hela tiden, sov grymt bra och åt massor bra.







Kul att åka flygplan!





Men han blev gode trött av det. =)
Och fortsatte att sova på Arlanda.





Fick käka lite middag på planet mot Madrid.
Detta plan var en och en halv timma försenat men det gick ändå bra, vi var gode trötta allihopa men Neo var pigg och glad. :)

Vi landade i Malaga kring 23 om jag inte minns fel, tror fasen jag inte kollade på klockan.
Vagnen lyckades dom slarva bort både på ditvägen och hemvägen men det löste sig tillslut.



I taxin på väg "hem" mot Almunecar så somnade Neo gode fort i denna sköna stol som jag ville sno hem :)

Vi la oss kring 01:30 och Neo tog sovmorgon till kvart över åtta dagen efter. Grymt skönt! =)

ÄNTLIGEN I ALMUÑECAR!!
Jag mår alltid så bra på denna plats. Känns som man kommit hem på något sätt.

Och i tio dagar har vi mått grymt skönt, ätit otroligt gott som vanligt, och druckit många goda sangria och cerveza. :)



Här är snyggingen i sin UV-baddräkt! =)



Här är vi på en av våra favvo-restauranger: Chinatown II.
Tog knappt nå kort härifrån men mamma har tagit massor, ska sno av henne då dom kommer hem.
(Mamma och Edith stannar kvar en vecka till efter vi åkt)





Såhär sov en utslagen hjälte i gästrummet :)



Det var äntligen dags för favorit-lunchen, min älskade kyckling-bacon-aioli-panini Fikontorget:


MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Måste avnjutas med en öl :P

Neo sov som en stock då vi käkade:



Blev mycket mys och bus i mormor och morfars härliga soffa också:



Otroligt fin bild på Neo med sin kära moster Edith:





Mera mys =)





Och en MASSA bad i poolen:







♥♥♥







Och poolens papegoja =)



Här är gullungen i sin fina nya badlakans-dräkt som han fått av sin mormor och moster!

Visst har vi ett ganska vackert barn??
:)







:)

Blev lite bad i badkaret också:





Vi gjorde även ett besök på akvariet:



Otroligt läckert.



Lite suddig bild men jag vill bara visa att hajen simmade precis ovanför oss. Var fan lite läskigt :P







Och en otroligt vacker sköldpadda fick vi också se:





Sov vidare då vi var på ett annat favvoställe; La China och drack Sangria.





Edith drack cola :P

Blev mycket frukt för lilleman:



Gott med apelsin!



Neo ääääääälskade att åka buss, så fort han hörde den blev han typ arg om han inte fick åka:



Vi köpte såklart hem världens bästa kyckling och käkade på balkongen:








Min snygga pepparkaka hade otroligt vita lår:



:)

Plockade även snäckor och kastade sten i vattnet:



Vackerungen:





Man blir ganska utmattade av värmen!





Denna påse med 50 (!!) härliga bollar fick Neo av sin mormor och moster :)



Köpte även en cool Musse-ballong!



Pizza på balkongen :)



Måste nog säga att då vi firade min födelsedag på Francisco II var höjdpunkten.
Fyyyyyyy fasen så gott och mysigt!
Neo sov i vagnen hela tiden och vi bara njöt.
Jag tog denna underbara rätt som hette typ kött-symfoni:




MUMS!!



Jockes grymt goda pepparstek!

Edith och mamma var också VÄLDIGT nöjda!

Min härliga choklad-efterrätt:



Mammas irish-coffee:











En HELT UNDERBAR semester! =)
Tuuuuuuusen tack till mamma och Edith för allt!!
Helt suveräna att ha med på semester :)


Hemresan gick precis lika bra som ditresan.
Och middag på MAX, Arlanda, såklart:



Tomme hämtade oss och hade handlat massa mat åt oss, tankat och tvättat bilen :)
Så jäkla schysst!!
Tack, brorsan! =)

NU MINA VÄNNER, kommer ett sjukt långt bildcollage med allt jag shoppat, mohahaha:


Våra shoes :)







Bollarna och en massa leksaker igen som vi fick av mamma och Edith ;)



Jockes kläder fick bli EN bild!
Men han handlade ca 10 tröjor och två shorts. :)



Neo myste med allt vi handlat ;)



Örhängen :)



Två snygga klockor :)



Neo fick alla dessa tröjor av sin mormor och moster!



Neo fick även denna coola Musse-puff av mormor och moster också :) :) :)



Mina snygga jeans. =)

Måste också bara säga att vi har shoppat mycket men allt är SJUKT BILLIGT!!! =)
Ett paradis som sagt :P



Dessa söta örhängen fick jag av Edith i present :)



Ett peace-armband :)



Mina snygga väskor!




Detta var ju den uppblåsbara grejen vi hade i poolen som Neo satt i, också från mamma och Edith!
(Vi blev gode bortskämda som sagt :))



Varför köpa ett par coola brillor när man kan köpa tre??

Massa kläder:


















Älskade Stampe då jag var liten så jag kunde inte låta bli:



:)

Detta fick vi också av mamma och moster:



Och mitt favorit plagg av allt jag shoppade:



Världens skönaste långklänning =)


Sådär!!
Orkade ni med allt?? =)

Nu ska jag chilla lite i soffan efter detta inlägg som tog ett tag att göra :P

Nu väntar mitt födelsedagsfika fredag och sen ska jag ut på PDOL en dag detta år och det blir lördag :)
Hade tänkt skippa men då skulle Jocke bort på klassfest lördag och tar Neo med sig till sina föräldrar så jag beslutade att gå ut då :)
Ska t.o.m ha förfest hos oss!
Ska bli ruggigt kul!!

Ha en bra vecka mina vänner :)









Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh,äntligen är du tillbaka!! =)

2011-07-27 @ 21:15:45
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ni verkar ha haft en kanonsemester! Inte så lite avis på eran shopping! :P Och självklart är Neo typ snyggast som vanligt! :)

Kram!

2011-07-27 @ 22:03:40
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Cissi...fan va mysigt det verkade vara...blir sjukt avis på er :P Ses på lördag :D

2011-07-27 @ 22:13:57
Postat av: Catarina W Hansen

Jo det har ni. Ett vackert barn alltså. :)



Ser ut som att ni haft det bra på semestern också. Man känner att det ressuget får ett uppsving när man läser såna här inlägg...



Välkommen hem

2011-07-27 @ 23:04:21
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Mia

Så härliga bilder, ni verkar ha haft det riktigt bra!! =) Love the shopping.. hihi



Och sjuukt snygg långklänning!!! avis =)

2011-07-27 @ 23:45:34
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Elin Nilsson

Helt fantastiskt verkar ni haft det!! Välkomna hem :)

Klänningen i slutet var hur snygg som helst!!

Vi ses i helgen :D

2011-07-28 @ 09:17:15
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Jisses vad ni verkar ha haft det bra! :) haha ja vi satsar på ett marathon!! ;)

2011-07-28 @ 11:03:19
URL: http://louisejonsson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Välkommen hem igen! Jösses vilket inlägg-det gjorde du bra!

Roligt att få "följa med" på resan måste jag säga.



HA så rolig i helgen! Vi kanske ses i vimlet på lördag.



Kramen!

2011-07-28 @ 11:25:31
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken underbar resa ni verkar ha haft och vad ni har shoppat! Lite avis blir man allt! ;P

Så skönt att allt gick bra med Neo åxxå, han är ju för söt! :)

Ha så kul på lördag, jag hör som sagt av mig ifall vi ändrar oss! :D

Kraaaam!

2011-07-28 @ 18:30:11
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0