Lång-helgen!

Vilken skön helg alltså! =)

Mycket mys, bus och två sköööna sovmornar var! =)

Blev även spontan-bio med Madz och Cissi B; The Tourist!

Jag hade verkligen INGA förväntningar på denna film, blev faktiskt överraskad. Den var bra! =) Lite förutsägbar men bra annars! =)


Jockes kompis Johan har också varit på besök och gett lilleman en födelsedags-present!
En jätte-fin, färgglad, lastbil!
Klockers!
Tack, för den! =)

Korpen-träningen har jag kommit igång med, än en gång, fast än så länge är jag bara i gymet!
Springer mest och lite styrketräning. Eftersom det är aerobic jag kommer köra så känns kondisen viktigast! Styrkan finns kvar där trots min dåliga träning detta år, men kondisen är helt totalt borta! Men jag är på g tillbaka :)

Annars då....Min mobil funkar HELT SUVERÄNT!! Och snygg är den också!  =)
Internet börja funka direkt jag ringde HTC och sen dess har allt funkat som det ska! =)



Däremot har jag lovat mig själv att inte bli en nörd! Okej, jag är facebook/internet-beroende, men kom igen!!
Jag såg tre brudar kolla sin facebook MITT UNDER BION!! Då har det väl gått liiiiite för långt?? Lova att säga till mig om ni ser mig göra så? :P

Lite bilder från helgen:



Åka pulka med mamma är skoj! =)



Två trötta hjältar!



Dricka fruktdryck med sugrör är super-gott!! =)

Jag och Jocke har börjat följa serien: No Ordinary Family! Vi har sett några avsnitt och den är riktigt bra!!



Bra skådisar också!! =)

Nu blir det träning för oss båda idag och mera mys för denna mys-familj! =)

Ha en bra söndag!!







Kommentarer
Postat av: emmeli

du törs skriva att madde var en av de tre tjejerna som kollade sin facebook i mobilen ;)vi har också börjat se no ordinary family nu i helgen, den är ju jätte bra

2011-01-10 @ 14:19:21
Postat av: Anonym

Emmeli: haha :)

Ja, visst är den bra?

Ha en bra resa förresten, Kraam :)

2011-01-10 @ 18:23:33
Postat av: Anonym

Emmeli: haha :)

Ja, visst är den bra?

Ha en bra resa förresten, Kraam :)

2011-01-10 @ 18:24:29
Postat av: Sara

Det hade varit riktigt kul att vara med på ett pass men det känns lite för långt...men man vet aldrig! :P

Jag ska börja se den serien åxxå, ser ut som en i min smak! :)

Vilken underbar helg ni har haft!

Kraaam!

2011-01-10 @ 19:56:18
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0