Hopp om liv!

Vi lever!
Så gott som :)
Detta var nog den jobbigaste magsjukan vi har haft...Nog var det annars att va sjuk förr då man bara hade sig själv att bry sig om. Min började lite tidigare än Jockes men vi var ju sjuka samtidigt och det är ingen lek, då man bara vill sova efter man spytt en hel natt, att ta hand om världens mest energiska ettåring :P
Jag kan säga att det var otroligt jobbigt bara att göra mat till honom...

Men idag mår då jag mkt bättre och Jocke sover ikapp så han också ska må bättre. Jag är fortfarande jävligt svag men det är inte så konstigt då jag kollade vågen imorse och på en och en halv dag har gått ner 2,5 kg!! Då får man vara lite svag...

Mamma lämnade en present till Neo igår utanför dörren:


Tusen tack, mamma!!
Han älskar våran dammsug och kan leka med den huuuur länge som helst och nu har han fått en alldeles egen! =) Och han har lekt hur mkt som helst med den..var perfekt med en ny leksak då hans föräldrar inte varit världens roligaste lekkamrater :)

Men idag ska jag försöka orka mig ut på en prommis och kanske tom en åktur med pulkan så lilleman får lite frisk luft.

JUST JA: Neo klättra upp för sängen för första gången igår! Han ställde sig på en kudde och klättrade upp och övar nu massor! Shit vad vi kommer att få passa honom nu :P

Nu har jag precis kommit ut ur den skönaste duschen och nu blir det få i sig lite mat.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: EVA

Ja då man har sjuka föräldrar är det kul med nåt nytt att leka med...även om den är gammal...hihi !



***

KRAAAM MAMMA

2011-02-01 @ 09:01:27
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

Det tycker jag deff att vi ska göra!! Om jag nu nånsin blir frisk!!:(

2011-02-01 @ 12:35:05
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Sara

Krya på er!

Kraaam!

2011-02-01 @ 14:08:50
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Louise

oj det var då inte nådigt vad du måste hängt över toastolen! Skönt att ni mår bättre. kram

2011-02-01 @ 20:55:19
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0