Mysar´n!

Neo har börjat mysa så mycket med allt mjukt han hittar! Igår försvann han och jag hittade honom i sovrummet på golvet, mysandes på en madrass:


Sötis :)

Igår kväll kring nio vaknade lilleman och var tjock i näsan, kunde knappt andas och slemmade rejält. Det tog inte länge förrän han spydde upp en massa snor och slem. Stackarn kan ju inte kraxa och spotta så då spyr man.
Sen fick han komma upp en sväng innan läggdags igen, fick busa lite med sin morbror som var här! Somnade sen och sov till 03, var då vaken en timma och sen somnade om till 06:30. Sovmorgon för oss!

Idag är han fortfarande snorig och lite feber, men verkar ha en massa energi som vanligt! =)

Åt nyss massor med omelett med korv och broccoli, det var mumsigt värre det! Aptiten finns då.

Igår var vi på mamma-bebis-fika hos Vincent, alltid lika kul att träffas! =)
Före det drog vi på stan och jag hittade en skit-snygg lång party-t-shirt:



Satt perfekt!! =)
Kul att hitta nått och jag som ääääälskar leggins; då är det kul att hitta lååånga kläder!

Imorrn är det fredag igen och denna helg är uppbokad:
Fre: kommer lillasyster Edith och ska sova här till lördag! Blir nog skräckfilm och massa gott till då!

Lör: Jobb 06:30-16
, Edith ska nämligen följa och praoa då! Ska sätta henne i MASSA jobb. :P
På lördag-kvällen blir det Jiwer-fest hos Kattan! Så jäkla kul!!
(Bara vi brudar från vårat härliga Jävre-gäng)


Sön: Nimbys med mamma-pappa-bebis-gänget om jag inte är för bakis :P

Så där ja!
Nu får ni ha en UNDERBAR HELG, för det tänker då jag! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Supersnygg T-shirt. Vars hittade du den? :)

2011-02-10 @ 14:07:48
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: EVA



Myspysarn !!!



Och vilken snygg t-shirt...helt klockers !



***

KRAAAM MAMMA



2011-02-10 @ 16:13:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag har lagt undan en sån där fast med Rolling Stones, skitsnygga ju! :P Blir vi less någon gång kan vi ju switcha då ;)

Kraaaam

2011-02-10 @ 16:40:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sara

Så jäkla snygg tröja! Vars har du köpt den? Måste nog på stan och shoppa lite snart! ;)



Söt-mysarn! Hörde att han hade spytt på Jocke! :)



Trevlig helg på er!

Kraaam!

2011-02-10 @ 16:52:25
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: emmeli

åhå fler än jag som längtar till lördag =)

2011-02-10 @ 17:13:29
Postat av: Anonym

Till Emmeli: Japp, ska bli så himla skoj!! =)

2011-02-10 @ 21:11:48
Postat av: Anonym

Till Emmeli igen: Just ja, glömde: Vi köper käk tillsammans på lördag, då får vi mer tid för att parta och umgås, kring 18 träffas vi hos Kattan och går på Airbaillo! Skriva gärna så jag vet att du sett detta, annars ringer jag dig :) :)

2011-02-10 @ 21:16:02
Postat av: Jennie och Norah

Jag tycker att Paranormal Activity 1 var tusen gånger äckligare än 2:an!Men visst,jag såg den på datorn med kasst ljud och högt ljud på TV:n,så jag hade laddat upp för att inte bli alltför rädd :p



Snygg tröja!!!

2011-02-10 @ 22:27:25
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, verkligen! Sån tur att jag ska till Skellefteå imorgon, måste nog svänga förbi Carlings där och se om dom har någon! Blev supersugen på en! ;D



Kraaam!

2011-02-10 @ 22:27:27
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: emmeli

Jag läste smset =) visst ska vi se melodifestivalen där?

2011-02-11 @ 16:49:18
Postat av: Anonym

Emmeli: det ska vi sakert, har inte sett nått jag, men nångång ska jag väl se :p

2011-02-11 @ 21:38:07
Postat av: Anonym

Emmeli: det ska vi sakert, har inte sett nått jag, men nångång ska jag väl se :p

2011-02-11 @ 21:38:25
Postat av: Louise

ja visst är hon. tror du inte chris åkte på magsjukan inatt.. fyfan känns som om detta aldrig tar slut alltså och ändå har inte barnen fått det, än. Såg på smhi att det ska va kallt till veckan, men om vi håller koll på vädret så får vi passa på och fota när det är varmare någon dag? om vi är ute är ju risken inte så stor att vi smittar er med nån bacill så kan man ju ta innebilder en annan dag

2011-02-13 @ 08:50:57
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0