Tacopaj

Igår var vi som sagt hos pappa, Deciree och Gabriel. Fick den grymt goda tacopajen som jag beställt. :) Och efterätten bestod av glass, frukt, maränger och vaniljvisp! Kan säga att jag var grymt mätt då jag drog hemåt! =)
Tuuuuuusen tack, snälla ni, för middagen! =)

Lite bilder som Deciree tagit:



Försöker hitta Musse Pigg! =)




Vaniljvisp var grymt gott! =)




Tittar på tecknat! =)

Idag ska vi dra på Familjens hus på sångstund! Får se om han vill sitta still =)

Vad händer mer denna vecka då...
Mamma-bebis-träff hos Camilla och Vincent!
Edith ska komma och sova för hon ska praoa med mig på Lyktan på lördag!
Lördag ska jag på fest (hör och häpna) hos Kattan!! =) Grymt kul!!

Veckans mat:

Måndag: Lax-tacos!!
(Är med i Buzzador och fått hem en massa Fish-taco-spice, ska bli väldigt spännande att pröva)
Tisdag: Hemmagjorda köttbullar och makaroner
Onsdag: Rester
Torsdag: Potatis-och purjolökssoppa
Fredag: Tacos (what else)

Ha en bra start på veckan!
:)








Kommentarer
Postat av: EVA

Slicka vispar är ju det bästa som finns...hihi !



Jag blev tyvärr inte uttagen till den kampanjen :( :( :( men såg att de fanns nere på Ica, så du får rapportera...



***

KRAAAM MAMMA

2011-02-07 @ 09:52:09
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Catarina

Jaa, gärna. Vilken bra idé!

(Onsdagar har vi babysim på eftermiddagen)

2011-02-07 @ 13:15:38
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

ja det ska vi ju ha...eller jag bjuder kanske in några instruktörer iaf, du får gärna komma;) ....ja och det är ju som en mix av olika "stiler" av musik, lite bounce ibland och ibland "upp på tå-musik" med marengue typ...jag gillade mixen, lite mer åt dansaerobic-afro-håll, svårt att förklara måste upplevas;)

2011-02-07 @ 17:31:34
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0