Lite bilder :)

Igår drog jag och Neo till Jävre och fick go-middag!! Fläskfilé med klyftpotatis, fetaost, paprika, bea och sallad: MUMS!!! =)

Neo kom hem med en hel låda med presenter:


Massor med smarrigt fika :P


Här i full fart med att ostäda kak-burken! =)
Tack, snälla, mamma, för allt!!

Fredagen såg vi film:



Han ligger i denna kista hela filmen, 90 minuter, men jag tyckte om den! =)

Sen har jag under en tid fått härliga kommentarer om våra tavlor.
Denna underbara är gjord av min moster Liza:



Och denna grymt läckra är gjord av Rolle, som förlovningspresent till oss:
(Vi förlovade oss i Rom just på denna plats :)



=)

Här har vi lilleman i sina nya kalasbyxor, som han fick av sin mormor, när han tvättar sin nya Barbapapa-bok:



Sen måste jag ju även visa sötungen som förmodligen kommer få mina lockar, eller vad tror ni?



:)

Och avslutningsvis mobil-bild från då gullungen somnade i min famn i torsdags:



:)

Ha en trevlig söndag!!

Kommentarer
Postat av: Magda

Jättefina bakelser!! Skulle själv vilja ha såna =)

Men Cissi!! Nu har du kommenterat mina bilder om och om igen.. du skulle inte vilja komma hit och fota lilleman nån dag =) ?



Lockigt hår, finns det nå sötare =) Hoppas hoppas han får behålla krullet =) KRam

2011-02-20 @ 12:39:33
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Catarina

Oj, den där Rolle kan verkligen måla.



Ja, han blir nog lockig han med.

Vad sägs om fredag?

2011-02-20 @ 18:24:35
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: EVA

Härligt att han gillar "fikat" !!! Det var ju liksom det som var meningen...hihi !



♥♥♥

KRAAAM MAMMA

2011-02-20 @ 22:22:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååh, vad snällt av dig att tänka på mig! :) Jag ska nog till Piteå snart så då får jag gå in en snabbis själv! :)



Tavlorna är verkligen superfina! Vad kul om man kunde måla sådana själv! :P



Kraaam!

2011-02-21 @ 19:10:53
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0