Jävre-fest!



Denna fina bok fick lilleman av sin moster som tack för då hon sov här och praoade hos oss på Röda Lyktan! =)
Tuuuuusen tack, snälla, moster!! //Neo! =)

Här myser Neo på sängen som är bäddad för moster Edith:




=)

Igår var vi ju hos Kattan på tjejfest och tiden gick så jäkla fort! Helt plötsligt skulle man hem :P Jag hade bestämt mig för att inte gå ut då jag skulle uppp med lilleman, vilket var ett klokt beslut. Men dock på festen kom jag typ igång just innan jag drog..haha, typiskt! =) Men ruggigt kul hade vi, bara att sitta och surra med världens bästa Jävre-gäng var helt underbart! =) Bra kväll!!
(Tog inte så många bra kort, vi får se om dom dyker upp senare :))

Då jag kom hem däremot, hade Neo knappt sovit nått...han tjorvade och tjorvade och tjorvade...och skrek, och tjorvade! Men tillslut, somnade han, men det blev inte mkt sömn för mig. Det märks idag på Neo, inte världens gladaste unge direkt! Men han är gode förkyld så det har väl sin förklaring.

Idag blir det inte många knop, tror vi håller oss hemma idag så Neo får bli frisk nångång! Kanske en tripp på affärn!

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vad sägs om tisdag?

2011-02-13 @ 22:19:56
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: emmeli

du har inte lagt ut maddes vackra dikt?

2011-02-16 @ 13:48:09
Postat av: Anonym

Emmeli: Det borde jag fan göra! =)

2011-02-16 @ 21:51:03
Postat av: emmeli

ja för jag vill läsa den igen! Kan det ha varit 90-talets sämsta dikt?

2011-02-17 @ 10:21:35
Postat av: Anonym

Emmeli: Jag tror fan det :)

2011-02-17 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0