Award!

Blev ett till inlägg innan helgen då jag upptäckte att jag fått ett

Beautiful Blogger Award av Monkan!! :)

 

Tack snälla du!!

Med awarden följer lite frågor att svara på och här kommer dom!


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
På kvällen, vid brasan, läser Barbapapa sagor för sina barn. Det är mysigt att samlas allihopa efter en riktigt bra dag.

Vad var det senaste du såg på tv?
Firma Fantasiflytt på Playhouse Disney! =)

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Inte mycket alls, väntar på att lilleman ska vakna efter sin powernap!

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Nyss, ändrade motorvärmaren.

Vad har du på dig?
Svarta legging och en stor grå tröja!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Mother and daughter
tror jag den hette!

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Japp, om det fanns möjlighet skulle jag inte tveka!

Nu ska Awarden skickas vidare. Till sju stycken bloggar/bloggerskor. Dom jag väljer är följande:
Jag skickar den till alla som läser detta, som har en blogg, och vill ha den! :P :P :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0