Är lite avis på mig själv...

Måste börja med att tacka världens bästa Kicki!!!
Hon hade ju beställt en sjukt snygg tröja till sig själv och jag blev ju såklart VÄLDIGT avis...så vad gör hon; fixar den till mig också!! :) :) :)


Det kan man säga är en osjälvisk människa, det!!

TUSEN TACK, snälla, snälla du!!!! =)



Idag kom mamma förbi och käka räkmacka. Då hade hon med sig himla klockrena presenter till blivande 2-åringen:

En potta, jäklat precis den vi önskat oss:


Nu är det bara börja öva!! =)

En lunchlåda med Blixten, full med godis var den också:



Och lite Duplo-figurer:



Inte dåligt alls!!!
Klockrena presenter. :)
TUUUUUUUUUUUSEN TACK, mamma och Rolle!!!!

Måste även få visa vad jag fick av Madz:




Snacka om underbar julklapp!!
Tack, fina, fina Madz!!

Då Madz gav detta hade Tina också presenter åt mig: en Smiley-trasa (gick tillbaks några år i tiden då jag äääääälskade smileys), kort från Spanien-resan med Tina och Lazio-mössa.
Thanks, dude!!!

Japp, jag har världens bästa vänner och familj!!!!

Ikväll ska det brännas lite julskinka: styrkemix 19:30 på Korpen.
Imorrn, tors, fre jobb 7-16!

Ha en bra dag.




Kommentarer
Postat av: sandra

Tack Cicci! Det värmer! =) Jo det är klart när man har bara ett barn så kan man ju vara lite "lättare" med dem. =)



Jo och för övrigt, Sååå snygg tröja!!



Kram

2011-12-28 @ 15:23:25
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/
Postat av: Mia

Men så jääävla snygg tröja!! Fasen så avis jag blir =)

2011-12-28 @ 19:19:41
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Nu är det bara till att potträna gullstruten ! Hoppas bara lillrumpan växer liiite så han inte ramlar ner...precis som du gjorde ;)



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-12-29 @ 18:55:08
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Såååå jäkla snygg tröja!!!

Kraaam

2011-12-29 @ 21:32:52
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0