Lucia och lyx-dag!

Idag var det lucia-firande på dagis. Var otroligt mysigt att få vara med och även om Neo blev väldigt pappig och lite mammig då han såg oss så gick det bra. Jag tog en massa kort, men många var med andra barn med och det vet jag inte om jag får lägga upp, men här är då lilleman:









:)

Alla lyktor som barnen målat:



Igår gjorde jag en ny tatuering, fortsättning på min rygg. Är sjukt nöjd och Rolle är jävlat bäst. Men jag kan säga att det var nog den värsta jag gjort. Gjorde så jävla ont, och mot slutet kom tårarna..har aldrig gråtit förr då jag tatuerat mig men igår...AJ AJ AJ!! Men det var det värt:





:)

STORT TACK TILL ROLLE!!

Japp, glömde ta kort på mitt hår igår!
Men lite kortare och lite ljusare!
Grymt nöjd blev jag och kan varmt rekommendera Cau&Co. Satt och njöt i två timmar där! :P

Då jag kom hem hade Neo och hans mormor pimpat granen med en massa nya bilar och bollar!









Haha!! :)

Man blir verkligen glad då man ser denna gran!
:)

STORT TACK, till min mamma, för att hon skötte så jag fick skämma bort mig.
(Först blev det alltså vaxning, plockning och färgning av brynen och fransarna på Vejm.
Sen blev det klippning och slingor på utväxten på Cau&Co.)

Neo har även fått låna en bob från Jävre:



Det ska bli riktigt kul att testa den nästa gång vi går ut.

Nu blir det njuta av min lediga dag och busa med sonen.

Jobb resten av veckan!

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Härliga bilder på sötTomten !!!



Och granen blev kanon ! Det ska märkas vem som bor i huset...hihi !



Ut och testa morbrors bob nu och så rapporterar du sen om han gillade den...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA/MORMOR

2011-12-13 @ 09:38:05
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Kan tänka mig att det INTE är nåt kul ställe att tatuera på, men blev jävligt snyggt!! :)

Grymt fin gran också ;) haha

Kraaaaam

2011-12-13 @ 09:58:48
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Madde

Herregud så snygg tatueringen blev! Rolle är verkligen bäst!

Och vilken söt tomtenisse ni har :)

Kramar!

2011-12-13 @ 20:05:14
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0