Julveckan!

Jobbade igår och Neo var feberfri!
Imorrn blir det alltså dagis, men jag är jävlat livrädd. Vi fick ett mail om att magsjukan härjar på vårat dagis...Neo har ju hittills varit som en svamp, så visst fan kommer han få den. :P
Håller tummarna att han,vi, i så fall, ska få den imorrn och inte julafton!!!

Ungen sov från 19:20 igår till 08 imorse. En grymt skön natt! :)
Behövdes efter några tjorv-sjuka-nätter.

Igår var Jocke på lan och jag slog in lite julklappar:



Fick förresten ett julkort från Jävre-gänget:


=)

Sen fick jag veta att jag ska få denna av min lillasyster som hon gjort;



Älskar ju Zelda!! :)
TACK, Edith!

OM 6 DAGAR ÄR DET JULAFTON!!!
Någon annan som tycker tiden går sjukt fort??

Måste säga att allt med julen har blivit så mkt mysigare med barn. :)
Jag har alltid älskat julen men nu är den bara ännu bättre.

Veckoplanering:
Idag: Handla sista julklappen till Neo, pass på Korpen!
Mån: Jobb 7-16
Tis: Jobb 9-18
(Carola fyller år!! Passar på att skriva STORT GRATTIS nu!! )

:)

Ons: Ledig!! Blir att julstäda hela läggan, hälsa på lite folk, mysa med sonen!
Tors: Jobb 7-16, sen blir det bio med mamma:



ÄÄÄÄÄlskar böckerna och älskar faktiskt (gillar annars inte så mkt svenska filmer) dom svenska filmerna, så denna har jag lite för höga förväntningar på! :P

Fre: Jobb 7-16! Dagen för julafton!! :)

Julafton kommer vi fira först hos pappa med grötlunch!
Sen drar vi till Källbomark.
Juldagen blir i Jävre.

Där har ni hela veckan! =)

Såg förresten hos Catarina att det kommer två grymt coola versioner av Snövit nästa år; en med Julia Roberts som den onda drottningen:




Och sen en mörkare version med Charlize Theron som drottningen:



LÄNGTAR!! =)
Tack, Catarina, för tipset!!



Nä, nu ska jag gå och busa med biltoken-Neo!
Ha en bra söndag.
:)



Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en bra söndag du med! Håller tummarna för att ni ska slipps fler sjukdomar... Kram!

2011-12-18 @ 13:01:39
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Håller också tummarna för att ni ska slippa...meeen som gullstruten nu varit så lär den väl komma :(



Underbar bild på snyggingen...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-12-18 @ 19:23:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack! Jaaa jag blev helt kär när jag såg den!! :P och 194 spänn med frakt, scooore! Tror det fanns en till som går ut nån gång efter jul :) vill du att jag ska kolla och buda åt dig i så fall? ;) Kraaam

2011-12-19 @ 22:15:20
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sara

Var filmen bra? Och vilken var bättre? :)

Snövit-filmerna måste kollas upp! Tack för tipset! :P

Kraaaam!

2011-12-22 @ 21:37:17
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0