En grymt bra söndag

Jobbade igår och var gode trött på kvällen.
Blev tacos och Harry Potter för mig och Jocke och en hyfsad tidig kväll.

Idag känns som en riktigt bra dag!
(Är fortfarande riktigt förkyld så inget pass för mig idag.)

Men dagen började med att Neo, som kom över till våran säng på natten, sov till 8 imorse.
Otroligt lyxigt och härligt! =)
Sen dess har vi mest myst och sett dagens julklapp i strumpan:



Busat med bilar, ätit frukost och lunch har vi ju också! :P



Nu väntar vi på att pappan ska vakna och sen blir det en sväng på stan och ta en fika på jobbet. Neo vill nog ha glass av Ulla. :)

Sen ikväll har Jocke fotbollsträning och då ska jag baka!!
Julgodis är något jag alltid gör, sen några år tillbaka, så ikväll börjas det. Sen blir det även några muffins och brownies kanske...får se hur mkt jag hinner ikväll.
Bilder kommer nog sen!

Älskar söndagar!!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Vilken lyxig morgon !!! Det är du värd gumman !

Baka på du...finns mååånga som vill provsmaka !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-12-04 @ 16:22:38
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0