Lillen blir större

Imorgon blir Neo 1 år och 7 månader!



Killen växer och växer!
Flera tänder har dykt upp, han har sammanlagt: 14 stycken nu.
Tror det kan ha lite med febern och hans förkylning att göra men man vet aldrig.
Men idag har han varit feberfri men hostat massor. Och varit gnällig! Hela dagen!
TUR HAN ÄR SÖT :P :P :P

Men som han har myst nu under sin sjuka lilla period. Oj vad kramar, pussar och "mysningar" man har fått. Jag njuter varje sekund. :)

Annars rullar allt på som vanligt, tiden går fort och vi försöker njuta av Jockes sista semestervecka.

Imorrn, om Neo mår prima, ska jag och Jocke lämna lilleman hos sin farmor och farfar i några timmar och dra in till Skellefteå för att njuta i lugn och ro till en grym pizza på Dallas. :)
Hoppas det blir av för jag är väldigt sugen på en sån.
Ska bli skönt att göra något bara vi två också, det är ALDRIG fel. :)

Nä, nu ska jag titta om krypet somnat och sen blir det en skön dusch och soffan!
Ha d!




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, det var då inte bara en boll i badet...rymmer han någe vatten? ;D



Kraaam!

2011-08-01 @ 20:08:28
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh Dallas, vad avundsjuk jag just blev!

2011-08-02 @ 09:58:15
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo nu får det fasen vara nog med skador.

Hur länge var det du skulle vara mammaledig?

2011-08-02 @ 17:23:21
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0