Ledig imorrn!

Jobbade 10-18 idag! =)
Kom hem och fick busa med lilleman medan Jocke gjorde middagen (!!!?).
Jajemen, maten var i princip klar och det var bara sätta sig och käka, gryyyymt skönt! =)
Tack, älsklingen min!

Kring sju la jag Neo och han somnade själv idag, utan ens en liten tår. Jag bara pussade honom, sa god natt och gick ut. Pang så sov han!
Skönt!

Sen blev det att rensa garderoben och klä-kammaren.
Oj så skönt att få bort kläder och få ordning!!!
Så nu, lill-syrran, har jag en sopsäck till dig med kläder och två par skor. :)

Imorrn är jag ledig!
Då blir det att göra pass till mig och Neo. Mitt gick ut förra året och Neo ska få sitt första.

På kvällen blir det...
TATUERING!!
Dags för tatuering nr. 7!
Rolle ska få göra mitt ben läckert! =)

Bilder kommer, jag lovar! =)

Ha en bra kväll nu!

Kommentarer
Postat av: tina

JO hade faktiskt tänkt på den men känns som om de sänder lite fel signaler:P

2011-04-18 @ 21:23:35
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jao jag känner mig faktiskt rättså duktig! =)

Men jag vill ha det mesta gjort innan jag börjar jobba.Från att ha varit hemma heltid till att jobba heltid kommer nog att göra att man vill ha det mesta klart! =)



Skynda sen att visa bilden på tatueringen!! =)

2011-04-19 @ 08:23:27
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0