Grattis!! =)

Måste få gratta min svägerska, Jockes syrra, som idag fyller år!!!!
JÄTTE-GRATTIS!!

(Har typ ingen bild på henne :()

Sen ska jag passa på att gratta världens bästa Kattan som imorrn fyller år:



Hoppas du får en underbar födelsedag!! =)

Snart fredag!
Jag jobbar även lördag och sen blir det dra iväg på fest hos Madz, men vi får se om det blir nyktert eller inte. Beror hur sliten jag är efter dagen. Drar dit efter Neo somnat så jag hinner vara med honom så mkt som möjligt :P

Han har straffat mig lite sen jag börjat jobbat, men nu verkar det gå bättre. Han blev då glad och busig då jag kom hem idag! =)

Sen får vi se, jag är ledig söndag och måndag! Ska bli skönt! =)

HA EN TREVLIG HELG NU!!

Avslutar med lite mys:

:)






Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja liiite straff måste du ju få...hihi !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-04-07 @ 22:03:44
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Njaaa det finns en väääldigt bra anledning till att vi zumbade hemma hos Lotta och inte bland folk :) Helt sjukt så dåliga vi är!! Du har ju sett mig på aerobic...jag är mästare på det om man jämför med zumba! Haha :P

Kraaaaaaaam

2011-04-08 @ 19:49:41
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tack för inbjudan:) är vi bara friska så kommer vi jättegärna och hejar ( i Skellefteå AIK-mössan ) ( har ingen annan:))

Kraaamm tillbaks..

2011-04-09 @ 08:08:28
Postat av: Anonym

Nu är det så här att jag tycker alla som ser det här ska in på den här sidan och trycka gilla: http://www.misscupcake.se/show.php?id=73



Tack så mkt!

2011-04-09 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0