Mamma-fest och övernattning!

I torsdags sov ju lill-skrutten i Jävre och det gick hur bra som helst!!
Han hade sovit bra och var jätte-glad =)
Kändes skönt att det gick så bra!
Vi sov till halv tio och hämtade upp honom sen, då var han dock lite sur på oss, men det gick över så fort vi kom hem! =)

Lite bilder från dagen:






Crazy! =)



Världens vackraste!! =)

Vi drog sen och käkade på Lyktan, för att senare ladda upp för mamma-fest! =)
Och så jäkla kul det var!!

Sofia hade laddat upp med en otroligt läcker och jävulst god buffé! Fanns paj, pizzabullar, sallad, potatissallad, marinerad rostbiff, bröd, tzatziki etc etc..
HUR GOTT SOM HELST!
Glömde bort kameran med några få kort hann jag med att ta:



Anna, Lotta och Linnea!



Jag, Camilla och Carro!






Sofia och Nina!


(Säg till om någon inte vill vara med på bloggen, tog bort dom flesta korten som var suddiga, men säg till så tar jag bort dom på en gång)

TUSEN TACK till alla brudar och speciellt Sofia för en jäkligt rolig kväll!! =)

Idag fick jag sovmorgon, kom hem kring halv tre! =)
Vi drog till Jävre för att se Jävre spela, sista matchen..tyvärr förlorade dom men brorsan gjorde en riktigt bra match!! (2-3)

Efter matchen bjöd världens bästa mormor och morfar på middag på MD:s i Jävre!
Jag tog Black and White med strips..MUMS!! =)

Nu har Jocke dragit iväg på hockey med brorsan, Rasmus och morfar!
Luleå-Skellefteå!

Och jag har lagt lilleman och ska ladda upp med film, godis och givetvis ostkrokar!! =)

Ha en bra kväll!












Kommentarer
Postat av: Ida

oooh vilka hot mamas!! :)

2010-09-18 @ 20:05:37
Postat av: Anna Samuelsson

Instämmer med ida :) men hon saknas ju på bild! Du tog inte den klassiska Cissi pose bilden på dig och lilla :) tack igen för en super trevlig kväll!

2010-09-18 @ 20:36:57
Postat av: Cissi

Jag vet, den klassiska och kort på Ida blev suddiga :( Men vi får ha fler fester och ta mer kort!! =)

2010-09-18 @ 21:06:47
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0