Klättring på gång..

Lilleman har ju ett tag klättrat upp och ner i soffan men idag gjorde han det för första gången (och andra, tredje, fjärde etc...) från golvet. Han sköt in gåstolen mot väggen och ställde sig upp!!!
Shit vad han är stor nu!!


Här är han bara en månad och det känns som det var nyss...

Idag har jag ju som sagt jobbat och så jäkla kul det var!!
Jag fick många sköna kommentarer av kunder/stammisar och arbetande i Småstaden!
Snacka om trevligt välkomnande tillbaka!! =)

Sen att jag har världens bästa arbetskamrater och chefer är ju inte fy skam! :P

Jag tycker jag är lyckligt lottat som inte bara har jobb utan älskar det också!

Nu är det tydligen fotboll på tv och sen blir det sängen! =)

Natti natti!







Kommentarer
Postat av: Kicki

Shit vad fort tiden går!! Lillsyrran tar stapplande steg också. Snacka om att det bara säger swoooosch och så har man inte en susning om vad som hände :P

2010-09-26 @ 00:43:29
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj vad kul att jobba! Däremot missade du ju en segermatch;)

2010-09-26 @ 10:29:11
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0