Helg-summering!

Jaha, då var det söndag då!

Helgen går som vanligt super-fort!

Fredagen vart det först lunch på stan med mamma och Rolle, sen drog jag hem med dom för att tatuera mig. Under tiden så busade mamma med lilleman och som dom busade!! =)
Helt lycklig unge! =)




På kvällen kom brorsan hit för att se Sverige-Ungern (2-0). På med Sverige-tröjorna för oss alla tre och det hjälpte ju! Kul att Sverige bra igen =)



Lördag kom först Anneli hit för att busa med Neo, sen drog vi på stan. Handla lite gott på ICA och hade mys-kväll. Jag var även chaffis åt mormor och morfar på kvällen som var på middag i Öjebyn.

Idag har vi sett fotboll på Parken...Munksund skulle fasen ha vunnit, dom har så mkt hjärta och kämpeglöd grabbarna att dom verkligen förtjänade att vinna... Ledde med 2-0 länge men matchen mot Piteå slutade 2-2.. Känns som MSSKs vanliga otur.. :(

Efter matchen drog vi till Jävre för att fira mamma. Och hon hade gjort massor med olika spanska-tapas-rätter och jag åt..och åt..och åt..och åt..
SÅ JÄVULST GOTT!!!
MUMS!!
Tuuuusen tack för maten!!! =)


Nu blir det käka upp godiset och ostkrokarna som är kvar och se serier!



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jaaa, visst var det lite kul! :P Jag kunde som inte låta bli att samla ihop lite när jag hittade alla i arkivet :)

Kraaaam

2010-09-06 @ 13:33:20
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! Jo, det blev riktigt bra med bordet! :)



Jag tycker att "The book of Eli" var jättebra, den klart bästa av dom tre vi hade hyrt! :)



Kraaam!

2010-09-06 @ 17:00:37
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0