Gode trött

Jag är så trött...
Fattar inte varför, jag sover hyfsat bra, och ändå är jag helt slut på kvällarna!
Fast vi håller igång mkt på dagarna så det kan ju vara det :P



Klätter-apan håller mig minst sagt sysselsatt! ;)

Veckan är inte så jätte-inplanerad! Var på lunch med brudarna igår, går alldeles för fort att träffas på lunch. Vi har så mkt att prata om =)

Till helgen, däremot, kommer min lilla-syster Edith hit och ska sova här från fre-sön! Neo tycker verkligen om sin moster, jag visade ett kort, för honom, på henne och han lyste upp som en sol!! Även nästa gång jag gjorde det blev han jätte-glad! =)

Nu blir det frukost!

Ha en bra tisdag!! =)





Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

Ja det är ju skönt att han sover bra på kvällen men rackarns så skönt att sova på morgonen också :P

Har alldeles nyss njutit av en 2.5 månaders bebis i famnen här på jobbet :D:D Underbart!!

2010-10-19 @ 09:46:15
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: EVA

NU har vi plastat in ett foto på moster till gullstruten ! Så nu kan han titta på henne hur mycket som helst :)



1000 tack för idag...och för golunchen ! MUMS !!!



***

KRAAAM MAMMA

2010-10-19 @ 17:23:16
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0