Träning!!!

Glömde ju skriva att träningen gick HUR BRA SOM HELST!!!!! =) =) =)
Var på Åses sjukt jobbiga och sjukt roliga aerobic!
Oj så kul att jag kunde köra hårt!!
ÄNTLIGEN!!


:)

Idag blir det läkaren (ändrad dag) och mamma och Edith kommer in och passar lilleman. Dom ska även vara super-snälla, som vanligt, och komma in imorrn kväll och passa honom, för vi ska nämligen på hockey med Jockes föräldrar!



=)

Jag tackar er (mamma och Edith) på förhand:
TUUUUSEN TACK, ni är för snälla!! =)


Fredag blir det begravning för min farmor som somnat in...Jag kände inte henne och har träffat henne ett fåtal gånger i mina unga år, men det känns bra att gå på begravningen ändå..

Ha en bra dag!!





Kommentarer
Postat av: anneli

oj vad roligt att höra att träningen gick bra :):) vi ses i afton :)

2010-10-14 @ 10:53:20
Postat av: Carola

Hoppas hockeyn var bra, själv ahr jag ingen aning om nånting däromkring;)



Jao, då borde jag boka in en date med dig så kan vi styra upp nåra pass!:)



Kram!

2010-10-14 @ 20:42:18
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0