Härlig måndag!

Igår var jag och Neo först hos Carola och grabbarna.
Där bjöds det på en jätte god pasta och fika!!
Neo var helt tagen av bus-pojkarna och ville ju såklart busa med dom! =)
Neo fick även en hjälm så han inte ska slå huvudet, och än så länge tar han inte av den!
Tack, Carola, för maten och hjälmen!!





Efter det besöket drog vi vidare med mamma för fika hos Liza, med hennes Frida och grabbarna!
GRYMT gott fika och som vanligt lika trevligt! =)
Tack för igår brudar, det gör vi om!!

Jag har reagerat massor på medicinen och fått massa nässel-utslag..inge kul då det kliar HELA natten...Men så länge medicinen funkar och utslagen verkar då vara bättre idag!

Idag spelar Sverige!! Det får man inte missa!!

Jag ska även fara och träna idag! Vi får se hur det går, ska förbereda instuktören att jag kan måsta avbryta men jag VILL verkligen att det ska gå..Håll tummarna!! :)

Vi hämtade ut våran nya bilbarnstol igår, verkar inte vara det lättaste att sätta in så Jocke får fixa den :P
Men fin var den då! =)

Nu ska vi käka frukost och se Musses klubbhus!

Här är en bild på lilleman i sin nya jacka av sin morbror Tomme och moster Kicki!! =)



Fin :)


Ha en bra dag!

För oss blir det mamma-fika idag hos Stina!





Kommentarer
Postat av: Ida

Godmorgon! Söt Neo i mössan :-)

2010-10-12 @ 06:33:00
Postat av: Elin Nilsson

Hehe jo men inte så mycket styrka :P

Sicken fin jacka och krockhjälm han har lilleman :D

2010-10-12 @ 10:21:46
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: EVA

Åhhh så snygg han är i hjälmen ! Du får ta med den imorrn...oooommm jag o Edith inte kommer in...måste på Apoteket igen :(!



Vi hörs av !



***



KRAAAM MAMMA

2010-10-12 @ 15:58:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Carola

Hihi, så söt han var i hjälmen:)

Skönt att du kan börja träna.

Vet du, igår var jag ute och halvsprang med Barbro, hon undrade vad tusan jag höll på med ;) Har som blivit träningssugen och sklle gärna ha dig som personlig tränare, tyvärr räcker det nog inte till att få en slät mage och få bort lös-skinnet, men tight kropp hade jag ju ändå tänkt skaffa mig!

Vad tar du?;)



Kram!

2010-10-12 @ 22:10:51
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0