There´s no excuse for child abuse!!!

Finns det någonting här i världen som gör mig så jäkla förbannad att jag bara vill gråta så är det barnmisshandel och pedofiler!! Jag har lyckas se så mkt skit om sånt på TV och läst endel om just detta och jag kommer ALDRIG förstå hur man kan göra detta mot någon, speciellt inte något så oskyldigt som ett litet barn!



(Bild från google)

Skulle någon röra min lilla Neo på det sättet skulle jag LÄTT sitta i fängelse, för mordet på detta monster!
UTAN ATT TVEKA!!

Så, nu fick jag skriva av mig om det!

Nu till något mkt trevligare!


Idag har jag varit i Källbomark hos Neos farmor och farfar. Bus blev det i massor plus att jag fick lunch:
Korv och makaroner!!
För mig är detta lyx, ska ni veta! Jag ääääääälskar korv och Jocke är inte jätte fan av det, så därför är det otroligt lyxigt att få just det! =)



Sen blev det en tripp förbi Jävre där Neo också fick busa av sig ännu mer med sin mormor och moster!

Tack för idag, allihopa!!


Sen var lilleman så trött att han somnade i mitt knä framför datorn!
(Har man inte TV måste man ju få se Musses Klubbhus på datorn)







Imorrn har vi inga planer, kanske lunch med mamma, fredag blir det "det vanliga", och lördag ska jag först jobba och sen ska vi ha fest!! Det var inte igår kan jag säga...var nog 2,5 år sedan vi hade fest!
Ska bli super-skoj!! :)

Neo ska då sova hos sin farmor och farfar, men nog fasen kommer vi sakna det lilla krypet! Men vi får tillbaka honom ganska tidigt på söndagen så det är ju perfekt!!

Snacka om att jag inte skulle klara att vara utan Neo länge inte..skulle sakna honom så sjukt mkt...fasen jag saknar ju honom när han sover! :P

Nu till en kväll som gräsänka: alltså Biggest Loser på datorn med lite popcorn! =)

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: EVA

Korvgumma !!! Maten hade räckt till dig också...men du skulle ju äta ännu mer korv...hehe !



Nu virkar lillasyster luftmaskor...mååånga blir det :)! Och imorrn måste jag köpa mer garn...:)



Hörs av på fm...



***

KRAAAM MAMMA

2010-11-17 @ 22:23:26
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

LÅter som du kommer få en trevlig helg!



Kram!

/Frida

2010-11-18 @ 12:27:36
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja det är så jävla sjukt och vidrigt! Djur och barn är ju liksom det oskyldigaste som finns.

Nä.. tortyr borde verkligen vara tillåtet i såna fall.

2010-11-18 @ 14:22:28
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0