Tröttisar




Snacka om att jag får tömma skafferiet på godsaker på veckorna, för finns det, så äter jag!!! Börjar tro att jag är socker-beroende..går hela tiden och är sugen!!!
Typiskt att man inte kan vara sugen på frukt eller nått annat nyttigt! :P

Regn igår och idag och jag tycker det är rätt skönt! Slippa värmen för en stund och bara slöa :P

Men Neo sover fortfarande skit-dåligt på dagarna och blir sjukt grinig!!! Jag har provat allt, lång-prommis, famnen, sängen etc..men icke..Sen är han rätt tjorvig på nätterna också.. Och nu börjar jag också bli gode trött och grinig...
Stackars Jocke...

Nu blir det att göra lite käk..blir pastasallad idag!



Jocke har ingen träning idag, ska bli skönt, fast jag lär väl somna tidigt ikväll :)

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Magda

det är inte så kul när dom inte kan/vill somna..

Har ni testad att ge han en alvedon innan han ska sova.. jag tänkte om det är tänder på G så brukar det bli bättre och han är ju snart 5 månader så första tanden borde vara på väg (om den inte redan syns).



Alva fick sin första tand när hon var 7 mån. men den tjorvade gode länge innan den sprack fram så under de värsta perioderna så gav vi en alvedon till natten för att det skulle lätta lite. Nu är hon 10 månader och stackarn har nu 4 tänder på väg samtidigt så det är alvedonläge för oss också =)



Hoj oj.. lång kommentar.. men men så är det! Kanske man borde ta och hälsa på er istället så man får surra lite =)

kram

2010-05-25 @ 16:06:25
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: EVA

Tänkte också på lite alvedon om det är tänderna som spökar...kan ju tjorva rätt länge !



Funderar på om jag kommer in på lördag och sköter så slipper lilleplutten allt rännande fram och tillbaka...vi får se närmare helgen !



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-05-25 @ 17:54:53
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Stackars liten! :/ Och stackars mamman och pappan! :/ Jag hoppas det blir bättre snart så ni får sova allihopa!



Kraaam!

2010-05-25 @ 21:12:42
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Carola

Mmm...nu fick du mig sugen på ostkrokar, damn it! Ibland tur vi bor i buschen så man inte bara kan åka o köpa slisk:)



Jag tänkte också på tänderna, har han fått nån ännu eller känner du nån? Kan ju iofs. ta länge innan dom väl ploppar upp. Hade jag haft lite ledighet hade jag gärna skött honom så ni får en helkväll och sovmorgon. Men det kommer väl:)



Kram!

2010-05-25 @ 22:47:25
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja de ska bli jätte kul =)

Och ja gör du de ska bli roligt att se, dom har förändrats så mycket!

2010-05-27 @ 09:53:39
URL: http://beemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0