Underbara helg!!!

Torsdag kom Korpen-mamma-bebis-gruppen hit och käkade pastasallad, mkt trevligt!! Vi käkade och surrade och Jocke passade Neo, diskade och röjde!!
Han är nog snällast i världen!! =)

Sen på kvällen kom Neos farmor och farfar hit och passade lillen medans vi var på bio:

Fyyyy fan så bra film!!

Musiken var underbar, skådisarna klockrena..ja, hela filmen var suverän.

Klockren Cissi-film!!

Tack för sköthjälpen!!



Fredag vaknade jag och kollade jag på klockan...TIO (!!) Hade ingen aning att jag sov så länge..klev upp och ingen var hemma. Ringde då Jocke: han och Neo hade gått på lång-prommis (2,5 timma) för att jag skulle få sova...som sagt snällast och bäst i hela världen!!!

Sen var vi och hälsade på Neos morfar och Decirée, där vi fick en så jävulst god kaka.
MUMS!!
Lite bus blandat med mat gjorde så Neo spydde ner en filt och en kudde hos dom! Tur han är söt, visst?? =) =)

Sen drog vi och badade med Emma, Dennis, Billy, John, Anna och Theo..mysigt som vanligt!! Och efter det blev det middag på Tre kronor!

Lördag var vi först förbi Jockes mormor en sväng och sen var vi i Källbomark heeeela dagen. Blev en massa bus, solande, prommis, grillning (MMMMUUUUUMMMSSS!!!), pilkastning och både åkande och körning av fyrhjuling =)
Tack för denna dag, kära svärföräldrar!!





Idag drog Jocke till Arvidsjaur på fotboll och jag och Neo stack till Jävre!! Lite solning och fick middag i form av allt möjligt gott och blandat grillat..gott som alltid!! =)
Tack för idag, snälla ni!!


Vi försöker hålla Neo vaken längre nu för att han inte ska stiga upp 4, men inte fasen hjälper det! Upp före tuppen som vanligt ändå..Zzzz... :P

Avslutar med världens sötaste gröt-gris:




Vadå, inte har väl jag grisat nått??

:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni verkar ha haft en helt underbar helg! :)



Kraaam!

2010-05-16 @ 18:34:01
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: EVA

Pussungen !!! Men det gick ju bra då han satt i mosters knä och du matade...hihi...du får anställa henne som barnstol :)!



***



KRAAAM och tack för idag !



:)

2010-05-16 @ 22:11:16
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Carola

JAmen han är nu urgullig!!! Neo alltså;) Jocke är också lite söt då han är så duktig på hjälpa till:)



Kram/C

2010-05-17 @ 08:51:44
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack, vad du är snäll! :) Jag hoppas på det jag med! :P

Det kommer jag verkligen att göra! Längtar tills dom kommer, skulle behöva sola baksidan åxxå! :P



Kraaaam!

2010-05-18 @ 19:21:48
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, stackare....du har det jobbigare än mig, jag har ju iaf bara helgerna jag är ledig på,än så länge! :P

Jo, det är synd att det ska vara sååå jävla gott! :P

2010-05-18 @ 20:53:17
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0