Nya rutiner!!! :)

Dag 1 med nya rutiner:

 

Natten sov han jätte-bra, somnade halv åtta! Först tre timmar sen mat, sen tre timmar igen och sen mat, sen 1,5-mat och 1,5-mat..så jag är JÄTTE-nöjd!

 

Vi klev upp strax efter 6 och han höll sig vaken till halv nio, sen fick han en power-nap på 30 minuter och sen vara vaken till lunch. Då vart det lååång-prommis och han sov vidare på balkongen; vart sammanlagt tre timmar :)

 

Ni måste få se världens gullunge, då vi tränade nacken, naken, imorse:

 

 

 

 

HAN ÄR SÖTAST I VÄRLDEN!! Så är det! :)

 

 

Planer för i helgen:


Fredag börjar med mamma-träff hos Stina och Bosse :)

 

Lördag blir det (om vädret tillåter) ute-dag i Jävre och middag..( jag bjöd in mig själv och det var inga problem :)).

 

Så! Det var mina planer! :)


Jag och Neo är själva från lördag till söndag då pappa, Jocke, ska på fest och sova borta!

Han lär nog sakna oss lite... ;)

 

Sådär..nu får ni ha en underbar helg!

 


Kommentarer
Postat av: EVA

En nakenfis :) !!! Och en söt en...



Jag knycker lite bilder...hehe !



Kom ihåg att påminna Jocke om att klockan ska ställas fram på natten mellan lör och sön...så han inte missar bussen hem sen :)



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-03-25 @ 13:30:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Såååå söta kort! :)



Ha en underbar helg ni med! :)



Kraaam!



2010-03-25 @ 14:15:03
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag håller med. Han är faktiskt hur söt som helst eran goding! =)

2010-03-25 @ 14:49:10
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Så gullig! och tänk så skönt att få vara utan blöja en stund. Läste om gympan , du är alltid välkommen även om det inte blir i vår. Nu är det ju helg snart , trevlig helg ! / Gunilla !

2010-03-25 @ 16:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0