Familjen mys =)

Igår drog Jocke först på match (for inte dit eftersom jag ville hålla Neo vaken och matchen var kl 9) sen stack han till Byske för fest och jag stack till Jävre för en hel dag =)

Var ute på promenad med moster Edith och myste på hos dom hela dagen. Fick korv till lunch, massa gott fika (bla en VIT kladdkaka för min skull) och grillar-mästaren Rolle grillade till middag..Jävulst gott!!

Neos farmor och farfar kom också dit för att hälsa på "oss" (läs:Neo:))


Tuuuusen tack, snälla mamma, Rolle och Edith!!

 


lördag-kvällen vart det mys med sonen i soffan en stund innan läggdags och sen tog jag på mys-byxorna, tittade på TV och käkade godis. Gick och la mig väääääldigt tidigt och tur var det, för grabben ville ha mat HELA natten :) Hungrig liten en!


Då Mamma och Rolle var hit och hälsade på fick jag äntligen bilder på dom:

Han brukar ALLTID skratta då mormor busar med han =)

 



Haha, faschinerad :)

 

Neo har fått vara i sele ganska mkt nu, är som kul då han har börjat upptäcka världen =)

Här i pappas famn:

 

 

 

SÖÖÖT! =)

 

Nu längtar vi till pappa Jocke kommer hem!!!

 

Ha en underbar söndag :)

 




Kommentarer
Postat av: Kicki

Taack! :) Äckligaste med hålet var att jag inte upptäckte det förrän igår på bilderna!! Men när vi var där inne såg vi bara något när blixten gick av nån sekund, resten av tiden var det KOLsvart! Creeeepy :)



Gode avis på hur mysigt ni har det med lillskruttis jämt! Själv ska jag gå till jobbet strax, bläh.

Mys vidare och Kraaaam på er! :)

2010-03-28 @ 08:48:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Anna

Men så söt han är eran kille :)



Jag höll mig vaken lite längre, blev väl kring 10 jag la mig. Haha. Jo man börjar bli gammal då man lägger sig den tiden en lördag ;)

2010-03-28 @ 10:45:59
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: EVA

Hoppas pappan kommit hem och mår bra...hehe ! Här har vi skottat...ovanlig eller hur ?! Och det lär nog bli en sväng till innan kvällen är här...suck



Snart sista skidskyttet för vintern, så soffan ska intas :)



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-03-28 @ 12:21:25
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0