Zzzz...

 

Har haft några otroligt jobbiga (vakna) nätter nu med lill-skrutten..Han är super-hungrig men så fort han käkar så somnar han direkt och vaknar 30 minuter senare och ska ha käk...Har provat med flaska också men samma sak.

 

Börjar bli gode trött och Neo är verkligen över-trött för att han aldrig sover länge.

Så jag ringde BVC och nu ska vi börja med lite rutiner.

 

Hon sa att nu då han snart är tre månader kan man börja lite smått med rutiner. Vi ska börja med att han sover samma tid varje dag, vid lunch-tid och på kvällen. Resten av dagen (förutom på morgonen) får han sova och käka som han vill. Men att han får ordentligt med mat och sömn vid lunchen är viktigast.

 

Så nu ska vi prova det! =) Jag lovar att skriva hur det går!

 

Har just kommit upp från sängen där jag legat med han och sjungit godnatt-sånger...och nu sover han så...vi får väl se..:)

 

Här är då gullungen med sin Barca-tutte:

 

Nu blir det mys med Jocke innan Neo vill käka igen ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Inte skoj för lillen att vara hungrig ju, och jobbigt för båda att natten blir sådär.. Hoppas de nya rutinerna nu fungerar elelr får det bättre iaf! :) btw, redan tre månader.. Ojoj.. KRAM

2010-03-24 @ 21:59:00
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Sara

Hoppas det hjälper så att ni får sova ordentligt någon gång! :/



Vilken fin tutte han har...

Skönt med både AIK och Barca seger ikväll! :P



Kraaam!

2010-03-24 @ 22:11:11
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: EVA

Du får höra av dig om jag ska komma in och sköta en stund om du behöver sova !

Vi kan ju isf gå ut en sväng jag och gullstruten...



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-03-24 @ 22:18:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

fin mage, jag vet inte...men stor är den iaf=)



jag kommer definitivt att hänga på "korpen morsornas" fikadejter då lilleman kommit!! om han nu kommer någon gång, känns som att jag kommer få vänta till den 25:e maj haha! hjälp!!! =)



2010-03-25 @ 13:04:17
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack :)

Hoppas det blir bättre för er del med allt också.. Sömnen och fixandet av dig!

Take care och ha en bra dag :)

2010-03-25 @ 13:14:25
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pröva oxå att försöka få honom att hålla sig vaken när han äter, det kan vara ganska svårt eftersom dom blir sååå pömsiga när det blir så mysigt.

Gnugga lite under fotsulorna eller i händerna (finns säkert bättre beskrivet nånstans på nätet)

2010-03-26 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0