Snart helg igen =)

Mina fotbolls-nördar:


:)

Igår kom mamma hit med en massa snygga vin-glas (ena sorten rymmer en hel vin-flaska), och jag fick frukost också..räk-macka =)



Tuuuusen tack, mamma!


Sen kom Neos farmor och farfar hit och skötte Neo. För jag var på gyn-undersökning igen och nu väntar jag bara på att få en tid så jag får fixa mig =)
Tuuuuuuuuuuusen tack, snälla svärföräldrar!

Snacka om att det är nog att vara borta 1,5 timmar från sötnosen. Och under tiden man är borta känns det som att man glömt något. Han är ju det finaste som finns och man vill ju mysa med han jämt! =)



Han har varit orolig i magen nu tre dagar...pruttar massor och så fort han somnat, så vaknar han av att han måste prutta..stackarn!!! Hoppas verkligen det går till sig, han blir jätte-över-trött av att inte sova...

Idag har vi varit på mamma-träff hos Camilla, jätte-mysigt som vanligt =)

Hade även ett paket i posten idag:



Super-snygga kläder i perfekt storlek =)
Tuuuusen tack, snälla Ellenor (Jockes moster) och Sture =)

Planer för helgen är dessa:

Fredag: bjuder vi brorsan och Kicki på middag =)
Lördag:
Fotboll: MSSK-Öjebyn på LF 10:00
Söndag: Fotboll: Jävre-Byske/Ålund på LF kl 18

Sen vet jag inte vad som händer! =)

Trevlig helg på er!



Kommentarer
Postat av: EVA

Ja snacka om fotbollsnördar...hehe !



Och vilka snygga kläder ni fått ! Nu har det rätt bra ni...hihi !



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-03-18 @ 17:56:19
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna Samuelsson

Har du provat minifom droppar? De ska ju underlätta vid gaser, Leo hade ju besvär av det och vaknade, men nu fisar han i sömnen istället! Hahaha!

2010-03-18 @ 18:53:00
Postat av: Linn och felicia

haha, jag hoppas att han kommer innan den 25:e, men det är då bättre än 4:e maj=)



Hoppas han blir bättre i magen...det är så jobbigt då de har ont och inte kan sova...!



kram

2010-03-18 @ 18:54:21
Postat av: Rolle

Jamän så konstigt då !!! Klart att pojkstackarn är lite pruttig och konstig i magen ! Han blir ju helt uppstressad av allt jäkla fotbollstittande!!!

Ni MÅSTE lära av honom innan det är för sent!!!

Kram

Rolle the man,the myth the legend.

2010-03-18 @ 18:58:58
Postat av: Jonna

Nä det är väll inte det, men skönt om man får nått varje månad iaf ;) Sköt om er, kram!

2010-03-19 @ 20:23:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Sara

Vann dom matchen mot Öjebyn?

Synd att inte Johan ska vara med på söndag, hade varit roligt att få träffa dig och söt-Neo igen! :)



Trevlig helg på er med!



Kraam!

2010-03-20 @ 13:13:01
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0