Sömn...vad är det??

Måndag var en ganska lugn dag, Neo var lite grinig så jag tog en hemma-dag med städande, tvättande och slöande... Plockade och färgade ögonbryna på VEJM också..

Neo har inte sovit bra på några nätter, man är gode trött...



Igår skulle jag lägga mig med han kl 20, men det hjälpte inte..han åt varje halvtimma till 02 och sen varje timma!! Men han var nog orolig i magen, världens kalas kom det i blöjan på morgonen så.. =) Ska försöka sova på eftermiddagen idag!

Idag blir det baby-massage och ikväll (och imorrn) är det, i vanlig ordning,
Champions League:

Tisdag: Chelsea FC - Inter
&
Onsdag: FC Barcelona - Vfb Stuttgart


(Det är visseligen två matcher till, men dom där ska vi se =))
Jocke har ju tippat Chelsea som vinnare, men jag hoppas verkligen på Inter, vill gärna att Italienska lag går vidare..och att jag hejjar på Barca, det har ni nog fattat..


Han viftar rejält med armarna och hejjar!! ;)

Imorrn kommer svärföräldrarna hit och ska sköta lillen, medans jag drar på gyn..igen..suck..Längtar tills det är över..

Håll tummarna för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Han var som lik en liten Tomme på den där bilden, hi hi :P Sötungen!



Håller alla tummar och tår för dig!!

Kraaaaaaaam

2010-03-16 @ 10:07:09
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Ja det finns mååånga likheter till morbror...och jag antar han bara blir stoltare av det :)



Här har det bakats på morgonen...mums så gott och onyttigt ! Smakade en liten bit...

Receptet ligger på bloggen nu och är skitenkelt ! Prova, du blir inte besviken !



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-03-16 @ 10:38:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

NU har du receptet på mailen :)



KRAAAM !

2010-03-16 @ 12:47:13
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Ja det vore ju inte otroligt om han skulle ha drabbats av lite magont.. det går ju överallt numer.. =(

Det blir dock som en ond cirkel det där med att dom vill äta ofta, eftersom dom inte kan skilja på magont och hungerkänsla.. bästa vore om dom kunde undvika något mål så magen får vila lite. Har samma problem nu med Ville som vill äta och dricka mycket åt gången vilket hela tiden resulterar i att det kommer upp igen =/

Nåja snart är det sommar och då brukar ju magsjukorna lägga sig lite =)

Kämpa på, nattsömnen kommer så småningom om än det känns tungt i stunden!

KRAM

2010-03-16 @ 14:32:42
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad trist att han inte vill sova ordentligt.. är det lillmagen som spökar? Kanske han inte blir mätt när han vill äta så ofta..?



Lycka till på återbesöket!! kram

2010-03-16 @ 20:13:06
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Magda

Tack så mycket.. det är så roligt att fota att jag inte får nog!!

Sen är ju små ungar så kul att fota för dom är alltid snygga!! hihi

2010-03-17 @ 11:30:46
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0