Ny pool!

Jag, Jocke och Neo var på stan och shoppade lite idag!

Neo har blivit gode stor så vi köpte in en pool till honom så han kan plaska fritt utan att slå in huvudet!

Fynd på ÖB, 129 kr:

 

Invigde den ikväll och badrummet var blött!!! :P

 

Eftersom vi inte får använda våran fina gasol-grill på balkongen, och vi båda ääääälskar grillat, så köpte vi idag en elgrill! =)


På elkedjan:

 

 

MUMS vad vi ska grilla!! =)

 

Jag har gått och blivit förkyld...typiskt som fan nu då jag snart får börja träna..men förhoppningsvis går det över fort...

 

Nu till fotboll (som vanligt dessa VM-tider :))

 

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna Samuelsson

En sån där har Leo också fått! Klockren!

2010-06-15 @ 20:22:39
Postat av: Ida & Lilja

Hej, du var har ni köpt insatsen(heter de så??) till badbaljan? :-)

2010-06-15 @ 20:24:43
URL: http://lillaliljas.blogg.se/
Postat av: Louise

ingen dålig balja där inte ;P

2010-06-15 @ 20:38:32
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Sara

Neo verkar trivas i badbaljan! :P

Vi har åxxå en elgrill, brukar grilla med den på vintern! Kan inte vara utan grillat så länge! ;) Jag tycker att det blir gott på elgrillen men det är som inte samma sak som när man grillar ute på en vanlig hederlig kolgrill! Tror inget slår det! :P



Krya på dig!

Kraaam!

2010-06-15 @ 22:43:33
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0