Kära morfar...

Idag har varit en omtumlande dag..fick sms av mamma imorse om att morfar (efter en prostata-operation) hade åkt in på akuten. Han hade haft en mindre hjärn-blödning och massa bakterier i urinet..huvva..Jag har nog aldrig sett morfar svag, han är alltid igång så det var lite jobbigt..
Men känner jag honom rätt så fixar han detta!!



Jag drog till Jävre ganska tidigt för att se min fina lillasysters examen. Dom var jätte-duktiga och uppträdde galant! =)

Neo var på gång då vi kom dit, men blev jätte-lugn då sången kom igång och somnade i min famn, sittandes!! Gullungen!!

Sen drog vi in till morfar och hämtade upp mormor för att fika på Ekbergs!

Sen dess har Tomme och Kicki varit här och käkat skräpmat och sett fotboll!

Nu: åter till matchen!

Kommentarer
Postat av: Carola

Nämen nej, hoppas verkligen han kryar på sig!

Kram!!

2010-06-11 @ 22:34:07
URL: http://Carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0