Imorrn är det fredags-mys...

Fick tips av Ida på nappar med namn från namnnappen!
Vi beställde och dom kom idag:


Söta nappar till sötaste killen :)


Shit vad fort veckorna går...
Hela familjen har varit lite hängiga denna vecka, Neo har tänder på g och har gode så ont..
Stackars liten!

Han har spytt som en tok och har även feber.

Idag var vi på Subland och köpte lunch, sen gick vi mot vattnet och satte oss på en bänk i solen och käkade. Jätte-mysigt!
Neo satt så sött i sin vagn hela tiden =)

Nu tar jag helg-paus och denna helg kommer att bestå av:

Fredag: blir det först att titta då Edith har avslutning på cirkus-skola som hon gått denna vecka!

Sen ska vi ha fredags-mys med grillat på elgrillen och sen blir det ostkrokar, godis och fotboll!!!

Lördag: match på dagen i Parken sen firma-fest!!
Ska bli jätte-roligt att få träffa och festa med jobb-polarna..var så längesen!! =)

Söndag: lär vara bakis ;) Kusin Ellen fyller år denna dag, så då ska vi på kalas!

Avslutar
inlägget med en bild på en kille som kan själv:



Trevlig helg! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni kryar på er allihopa!

Ha en jättebra helg och ha så kul på firmafesten! :)

Kraaam

2010-06-17 @ 17:41:08
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: EVA

SÖTUNGEN !!!

Jag hör av mig imorrn när jag gjort mina ärenden på stan...:)



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-06-17 @ 19:39:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna Samuelsson

Kan dom spy av att dom får tänder? Eller är de av febern? Tänkte så han inte har åkt på nå magtjohej stackars liten för då kan de ha feber samtidigt har jag hört :(

2010-06-18 @ 09:08:40
Postat av: Cissi

Till Anna: Spyan vet jag inte, men det kan ju vara någon blandning av tänderna, plus febern och att han är lite förkyld...stackarn...

2010-06-18 @ 09:56:05
Postat av: Anna S

Ja de är säkert någon blandning,Stackars liten! Hoppas han kryar på sig lilleman!

2010-06-18 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0