Halvåringen våran! =)

Då var det söndag igen och nu är det mindre än en vecka tills Carola och Tomas gifter sig. =) =) =)

Vi har hunnit litegrann denna helg, fika på Jockes jobb, hängt i Jävre, hängt i Åbyn på Åbyn-dagen, pyssel-kväll hos Carola, Summer Games, sett fotboll och egentligen skulle jag på Ronnys 30 års-fest igår men hade inte sovit nästan nått natten innan och hade huvudvärk så jag fick hålla mig hemma. Men dom verkar då ha haft kul! =)
Men jag fick då se matcherna igår ialla fall...;)

Tatueringen skjuter vi på för vi kom ju som på att det är bröllop till helgen och då vill man ju inte ha en massa skorpor som ramlar ner, plus att man får ju inte sola eller bada på två veckor...så det blir till hösten!

Nu till lite bilder:

Bus med mamma på balkongen:



Här kommer en bild när Neo chillar hos pappa efter badet..kolla in det typiska, underbart söta lillfingret:



Här kommer en bild på Neo på sin 6-månadersdag:



FATTA att våran lilla unge är ett halvt år!!!!!
Jag hänger inte med..så fort går det!! =)

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men gullunge!! Gör han ofta så med lillfingret då alltså?! SÖt! :)

2010-07-04 @ 11:13:26
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Anna Samuelsson

Har lilleman hållt dig vaken eller? Jag har sovit fyra timmar per natt nu i några dar då man vill vara vaken lite på helgerna och sen har en hungrig son :)

2010-07-04 @ 14:10:49
Postat av: Cissi

Anna: Det är lite både och, han vaknar ju typ 4 på morgonen plus att jag har svårt att somna på kvällen...Inbillar mig hela tiden att det blir bättre snart =) =)

2010-07-04 @ 14:34:57
Postat av: Sara

Han är ju för söt! :)

Förresten vi ska på Ikea imorgon så om det är något ni behöver smsa eller ring! :)

Kraaam!

2010-07-04 @ 18:08:55
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Anna Samuelsson

Det blir bättre ska du se! Jag intalar mig själv det när Leo vaknar ofta för att han vill ha mat. Blir de nå badhusparken till veckan eller?

2010-07-04 @ 21:26:21
Postat av: Cissi

Till Anna: Vi får se, jag ska kanske på kalas :)

2010-07-04 @ 22:05:45
Postat av: EVA

SÖTISEN !!!

Och lillfinger-spretet är ju perfekt...kommer att märkas dirket då han gjort handavtryck nånstans...och han kan inte skylla på nån annan :)!



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-07-05 @ 00:08:29
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack! :) Absolut! Skitmysigt att krypa ner och se film där kan jag lova =)

Kraaam

2010-07-05 @ 21:39:28
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0