4 generationer!

Idag har jag, Jocke, Neo, Christer och Anneli varit i Luleå och hälsat på Jockes farmor och farfar. En mkt trevlig dag som avslutades med att Christer och Anneli bjöd på käk,
tuuuusen tack!! :)

Lite bilder från dagen:



En ny hand vs en gammal och vis hand :)




Neo med sin farfars far!



4 generationer! Bara grabbar! =)




Neo med sin pappa, farfar och farfars mor =)



Och Neo med sin farfar och farfars mor =)



I helgen blir det inflyttnings-fest/födelsedags-fest för Jotta i deras (Jotta och Magnus) nya hus. Men eftersom Jocke förmodligen kommer att dra till Umeå på party så tar jag med mig Neo på festen en stund, så det blir lugnt för oss :P

Resten av helgen får vi se, beror på vädret!

Jocke ska nog dra på spel-kväll med Tomme och gänget ikväll och lilleman sover så jag ska ta en bok och sätta mig på balkongen och läsa...

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: EVA

Vilka fina bilder på flergenerationerna...nu måste vi bara komma ihåg att ta också :)!



***



KRAAAM MAMMA



:)

2010-07-15 @ 20:47:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0