ÖNSKELISTA!

Jocke är domare på Summer Games, Neo sover och jag har inget bättre för mig sååå....
...nu kommer min önskelista till min födelsedag (slipper jag säga till alla som nu vill ge mig något, men som vanligt räcker det med en kraaaam, men jag vet hur ni är ;))

Och jaaa
, jag kommer att önska grejer till Neo, för det VILL JAG ha, så det så!! :P


Dom där söta tofflorna, fast med Neos namn såklart! Här finns dom! Gärna i den större storleken (12-18 månader)

Vill ha massa barnmat!!!
Helst:
Fruktbägare
(banan och äpple, eller päron)
Nestles: Spagetti och köttfärssås (från 6 mån)
Sempers: Grönsaker och kyckling
Sen provar vi gärna nya =)







Blöjor är klockrent: HUGGIES storlek 4
(Kom ihåg, jag säger det igen, att det är JAG som fyller år och jag struntar i om ni tycker det är tråkigt att ge mig detta för JAG vill ha det..än en gång: SÅ DET SÅ :P)

Välling: Nestles Majsvälling fr 6 månader!



Kläder till grabben storlek 74!

Jag samlar ju på Disney-filmer och vill helst ha: Lilla Sjöjungfrun, Lejonkungen, Aladdin, Skönheten och Odjuret men vill ha ALLA...(Japp, det lever ett barn inom mig) :)

Gå-stol (finns en jätte-fin baby-blå på Barnens Hus) & lära-gå-vagn (finns en super-läcker i svart på Barnens Hus)



Ny mobil...en HTC Desire som min bror har =) =) (In my dreams, jag vet, men det är ju min önskelista :P)

Presentkort på Vejm, massage, GinaTricot, Salong Helena och Barnens Hus :)

Så..väldigt ointressant för er som inte känner mig så..men skippa bara detta inlägg =)

Ha det!!






Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag kommer ihåg att jag hade också jättesvårt att önska mig nåt till mig själv när jag fyllde år utan kom bara på saker till Norah =)

Men är det det man vill ha så borde man ju få det kan man ju tycka,men inte fick jag det ändå =)



Kram och trevlig helg!!

2010-07-02 @ 22:36:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack så söt du är! Hon hälsar tillbaka!!

Jo de måst vi juu snart!! Men frågan är ju hinner man i sommar??

2010-07-02 @ 23:13:53
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja de är nästan lite synd om lilla Selma =) hon är Billys nya favoritleksak, eller hon delar första platsen med en tom non-stop påse =).

Vilka söta tofflor!! Ja alla år som jag har tyckt mina syskon har varit konstiga för att de har önskat sig julklappar till sina barn istället för sig själv, men nu är man likadan =) Kram

2010-07-02 @ 23:20:34
URL: http://beemma.blogg.se/
Postat av: Magda

Åhh förlåt cissi! Jag var så säker på att jag svarat dig.. men det var nog kanske bara i min hjärna!?

Men tyvärr så kan jag inte det.. =(

Vi åker bort med husvagnen till Lycksele på en veckas semester.

Jag hade definitivt gjort det om jag bara var hemma.. =/ ..typiskt!

Fyller du år snart ?

Åh det är klart att du får önska vad du vill..!!

Kraaam

2010-07-02 @ 23:26:57
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: EVA

Perfekt med listan !!! Precis vad vi som ska köpa nåt vill ha...



***



KRAAAM MAMMA



:)

2010-07-03 @ 18:39:05
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

cdon.com har dom 3 st Disney klassiker för 249:- eller 5 st för 399:-, hur bra som helst! :D Du får ge det som tips till dina nära och kära! ;)



Jag har skitsvårt att önska mig nåt åxxå, eftersom vi inte har barn så är det enda jag har önskat mig blu-ray filmer, Disney klassiker och dvd-boxar, som vanligt varje år! Mamma och pappa suckar mest åt mig, dom tycker nog att jag har tillräckligt! :P



Ha det så bra!

Kraaam!

2010-07-04 @ 14:51:35
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0