Bröllop och dop!

Nu är det dags för en bild-bomb!

Igår var vi ju som sagt på Carola och Tomas bröllop, en helt underbart rolig kväll. Brudparet var otroligt vackra och lyste av lycka! Neo var med på vigseln innan farmor och farfar tog hem honom så jag och Jocke kunde njuta av bröllopet på ett helt annat sätt...och ja, det blev lite alkohol för oss båda, men ganska lugnt! =) En av oss skulle ju upp med honom på morgonen så...
Tuuuuusen tack, snälla svärföräldrar för skötningen!!!

Det blev en hel del bilder, har tagit med långt ifrån alla, och bilderna med ram runt har jag snott av Kicki :)

Varsågoda:







Världens vackraste brud!





Herr och fru Karlsson! =)



Världens sötaste gladskit med slips =)



Bruden med brudnäbb och tärnor!









Ronny och Anna!



Jocke och Kicki!



Öhmans :)




Klassiska Kicki-Cissi-bilden! =)




Världens sötaste brudnäbb!



Ett jätte-fint kort på Rolle och mamma!



Kicki och Tomme som ALLTID blir fina på kort =)



Hela familjen Karlsson! =)



Och till sist våran lilla familj :)


Tusen tack, Carola och Tomas, och alla inblandade, för en underbar dag/kväll =)

Nu till dopet;



Världens bästa Berglunds =)



Ett litet gnäll blev det när Billy döptes men inte mer =)



Billy var gode trött och somnade direkt efter ceremonin. :)



Det bjöds på jätte-god mat och sen fick vi en blåbärs- och limetårta som Emma gjort..MUMS säger jag bara!!



En annan som var trött var denna utslagna hjälte..och det roliga var att 5 minuter innan han somnar i min famn säger jag till polarna: Neo sitter ALDRIG still och somnar ALDRIG i famnen..Tji fick jag! Neo visar bara kompisarna hur duktig han visst är :P

Sen vill jag passa på att gratta världens bästa Jotta som idag fyller år!!! =)



Nu blir det varva ner i soffan, öppna ostkrokarna och njuta framör sista matchen: VM-FINALEN!!

SPANIEN-HOLLAND!



:)

Ha en trevlig fotbolls-kväll ;)








Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag som just sminkat mig och nu sitter jag här och storbölar!Gud så fina dom var! =)

2010-07-11 @ 19:50:11
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: EVA

Underbara bilder...jag knycker hejvilt några...hehe !



***



KRAAAM MAMMA



:)

2010-07-11 @ 20:50:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Såååå fina alla var! :)

Kraaam!

2010-07-11 @ 23:35:45
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0