Promenad med vagnen!

Idag låg vi i sängen och myste till kl 11, sen blev det en promenad med vagnen. Oj så skönt det var att komma ut och få frisk luft och han verkar trivas riktigt bra i vagnen. Vi for och hälsade på pappa, Decirée och Gabriel en sväng och efter det gick vi en sväng innan vi for hem. Lite bilder från besöket:



Med morbror Gabriel =)



Med morfar! =)


SÖT-UNGE!!!!! =)

Tack för fikat och besöket!!


Sen kom Emma och Dennis förbi och ville titta på Neo och jag tror dom blev mer sugna över att få en bebis. Dom är ju så nära nu, beräknad förlossning är 19 Januari...spännande!! Jag håller tummarna för er!! Längtar massor till deras kommer.
Vi fick även en jätte fin present av dom,tusen tack!!!:


Imorrn ska jag ringa BVC och barnmorskan och boka tider både för Neo och efterkontroll för mig. Bilen ska lämnas in på verkstad. Sen ska vi förbi jobbet och visa upp snyggingen våran. Efter det vet jag en mormor till Neo som är sugen på att träffa oss (läs: Neo) igen så hon kommer nog in, och även Carola och Tomas vill komma och kika :)

Skulle även vilja med ett besök på Barnens Hus, men jag tror vi tar det tisdag, orkar nog inte så mkt mer än så imorrn.

Världens bästa Jocke har även hunnit dammsuga och röja upp här hemma idag...han är så snäll som låter mig vila!! GULD värd är den killen!

Nä, nu ska jag slöa framför tv:n! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Deciree

Många fina killar på bild=)



Jätteroligt att ni kom förbi idag. Alltid lika roligt att få träffa Neo och pussa på honom.

Vi längtar redan efter honom och er förståss=)

Pussa Neo godnatt från oss.

2010-01-10 @ 19:31:18
Postat av: Catarina

Oj, på första bilden är han väldigt lik våran lilla. Kanske för att de gör ungefär samma min.

2010-01-10 @ 19:32:58
URL: http://lillawestin.blogspot.com
Postat av: Cicci

Åh, så söt! Vem blir inte sugen då man ser honom??! :) Va skönt att allt verkar gå galant och att du får vila upp dig - det är ju inte så bara att föda barn ;)

2010-01-10 @ 23:03:18
URL: http://fantaisha.blogg.se/
Postat av: Magda

Joo det var riktigt läskigt med hunden.. men han mår då bra nu så vi får hoppas att det inte dyker upp nå mer konstigheter !!



Åj så fin han är.. det är helt otroligt att en så liten kan va så välskapt..

Myser gör ni för fullt o fortsätt med det =)

kram

2010-01-11 @ 11:08:00
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, du får hälsa Jocke att jag inte har fått skäll än så länge iaf! ;)



Neo är ju bara för söt! Längtar tills jag får träffa honom! Jag kommer och hälsar på direkt jag är i Piteå nästa gång! :)



Ha det så bra!

Kraaam!

2010-01-11 @ 14:58:17
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men jag kan ju inte börja ta det lugnt nu, då blir det ju aldrig april och våran tur :P Nu är det fixa och dona dags före man ska gå hemma och bara mysa och pilla ;) Haha. SÅ mysigt att få gå med lillen i vagnen! :) Känns det som att du hunnit komma in i allt nytt? KRAMAR.

2010-01-11 @ 16:48:51
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Linn och flisis

jaa nog är hon söt ju (helt opartisk sådär) men din lillsnutt va ju helt bedårande där i vagnen....åhhh, skulle lugnt kunna stå och kika ner på småttingarna hela tiden...så små...har man själv vart så liten????



Hoppas vi träffas igen, annars får vi styra upp en dejt, vill träffa Åses bebis också (har sett han på stan en gång också) och Johannas (då den väl kommer)...



kraaam!

2010-01-11 @ 20:22:14
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0