7 sanningar om mig..

Tisdag: kom mamma och Ulla förbi med semlor och mums-mums :) Vart några timmars surr, mys med grabben och super-trevligt var det.

Sen ringde verkstan om att bilen var klar, så världens snällaste bror, Tomme, kom och körde dit mig och Neo. Tusen tack, Tomme! Nu är det bara att hålla tummarna att den funkar ordentligt. Jag tog en prov-tur och hälsade på i Jävre en snabbis. :)

Onsdag:
var det dags för ytterliggare ett besök hos tandläkaren för att fixa det sista hålet. Neo fick vara med farmor och farfar och det gick hur bra som helst. Var nog värst för morsan! :P
Då Jocke kom hem drog vi på Tre Kronor och käkade, farmor och farfar bjöd!! Galningar! :)
TUSEN TACK FÖR ALLT IDAG!!!!




Neo hade det inte dåligt =)

Imorrn ska jag på Vejm och plocka ögonbryna, hälsa på Edith som ska praoa på MQ med Carola och sen kommer Lina och hälsar på oss.
Fredag blir det en tripp till Jockes jobb och hans mormor, sen blir det fotbolls-cup på kvällen (Hejja MSSK).
Och sen mina damer och herrar; blir det tatuering på söndag!! Fasen vad jag längtar! =) Kommer att bli på vänster arm: Neos handavtryck plus hans namn.

Hittade denna hos mamma:

7 sanningar om mig:


1. Älskar ostkrokar
2. Svär i nästan varenda mening...
3. Tävlade i längdskidor i nästan 10 år
4. Älskar att jobba med folk (fast jobb på Röda Lyktan och Korpen-instruktör)
5. Film-mys med mina grabbar är nog det bästa jag vet!
6. Har fem tatueringar, ska göra min sjätte på söndag :) :) :)
7. Är nog världens lyckligaste människa just nu :)

Ha det bra!








Kommentarer
Postat av: EVA

Vilka fina bilder på gullstruten och farmor ! Men sov farfar...hihi ?!



Och svordomarna...jaa, dom kommer ju från mig :)...och Mimmi !!!



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-02-10 @ 20:07:52
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad kul att ni kommer på fredag så man får se det lilla underverket:) Han kommer nog inte må så dåligt där, kanske han äger ett par hörselkåpor?:)



Ses på fredag! Heja hej!! kram

2010-02-10 @ 21:15:29
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina bilder, hade Neo tröttat ut farfar eller? ;)



Gud så bra att bilen är igång igen...hoppas att felet är borta nu!

Men typiskt att du ska komma just på fredag och hälsa på, ska sluta tidigt så jag kommer säkert att missa er! :´(



Ååååh, den där tatueringen kommer att bli super! Du får lägga upp en bild sen så man får se!

Jag är verkligen tok-sugen på att tatuera mig igen, jag hatar att jag var så seg på att boka...måste ju vänta tills sommaren innan jag ens kan boka min tid i Piteå...jobbigt! :/

Kanske slutar med att jag tatuerar mig någon annanstans, eller hittar på en till tatuering medans jag väntar... ;D



Ha det så bra!

Kraaam!

2010-02-10 @ 21:19:01
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Carola

Åhh, vad kul med ännu en tatuering! Ska pappa göra den?

Han är nu söööt lillNeo! Du råkar inte vara hos pappa och Eva imorn kring middagstid? Då är jag och barnen där;)

KRAM!

2010-02-10 @ 23:31:44
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Magda

Trots lite tunga tider just nu så kommer jag självklart också och ser lite fotboll, nu verkar det som att Pv kör hårt i Mssk såå vi ses där på Fredag! Kanske man får se lillpyret!

2010-02-11 @ 00:05:19
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan! Dig känner jag ju igen :)



Ja tack detsamma, eran grabb var ju också gudomligt söt! Han är inte så gammal va?



Ha det bra! :)

2010-02-11 @ 10:20:35
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: [email protected]

hälsa och tacka tina för den kommentaren, snällt. oj vad man blir längten efter lillputte när man ser bilderna,hoppas det blir att ni kan komma på onsdag, kram

2010-02-14 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0