Helgen

Fredag vart först en tripp till Willys för att inhandla för tacos-mys. Sen blev det en lugn kväll med film:



Riktigt bra film, gillar Gerard Butler starkt :)

Lördag
var jag trött som stryk, vart inte nå sömn från den natten, men vi tog oss ändå på en liten promenad så Neo fick sova.
På kvällen var det 30 års fest för Tomas och Stefan. För oss vart det middag och lite till innan vi drog hem. Neo var jätte-snäll och nyfiken :)
Carola och Cicci hade ordnat allt jätte-bra, grymt god mat och bildspelet var sjukt roligt :)
Tomas och Stefan ska vara glada som har er!




Söndag fick jag sova lite längre än grabbarna: tack älskling!! Du är bäst!! Nu sover Neo i min famn och Jocke spelar NHL. Vi ligger i soffan med täckena och tänker ligga här ett tag :)

Imorrn blir det spädbarns-massage på Familjens hus, spännande!



Ha en bra söndag! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Min syster hade sett den där filmen åxxå, hon tyckte den var riktigt bra med, blir att se den någon kväll framöver! :)

Jag gillar han med, halvkär sen "PS. I love you" ;)



Ha det så bra!



Kraaam!



2010-02-28 @ 13:46:14
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Magda

Spädbarnsmassage var jag på med Vilgot och det var jättebra! och framför allt mysigt när man ser att dom tycker om det =)

2010-03-01 @ 10:08:06
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0