Redan söndag...

Helgerna går så sjuuuukt fort!

Mer presenter har vi fått =)

Fick dessa söta sockar av Gunnar och Carin;
(Ursäkta att några av bilderna är suddiga)

Tusen tack! =)

 

Dessa otroligt fina grejer av Danne (Jockes kusin);





 

Tusen tack ;)

 

Shoppade lite i fredags, tyckte det var dags för nått nytt plagg i garderoben. Köpte riktigt sköna jeans-leggins och en stor, vit t-shirt...gäller att köpa stora tröjor så man kan amma utan att klä av sig allt :P. Har inte tagit kort på kläderna men dom är jätte-fina. Från GinaTricot såklart =)

 

På kvällen (fredag) stack vi på domarcupen för att se brorsan spela. Vi hann dock bara se en match med Jävre innan Neo vaknade och tok-skrek. Var inte hungrig, men fortfarande massor trött. Efter ett litet tag for vi hem och han somnade efter en stund. Tomme var då riktigt bra, matchen vi såg =)

 

Igår skulle vi fara till Emmeli och Johan men Neo var då också orolig och grät ganska mycket så vi stannade hemma. :(


Måste bara få visa en bild på skötväskan jag vill ha:


Japp, det är en skötväska!!!
För 895 kr (!!)
Någon som är sugen att köpa den till mig?? ;) ;)
Snygg som stryk!!
Fy fasiken vad skötväskor är dyra...
Någon som har nått tips på billiga, men samtidigt stora med många fack??? Tipsa gärna! =) Jag har ju en jätte-fin, men det är bara ett fack, och jag blir lite tokig då jag ska söka grejer :P

Idag klev vi upp halv sju, då ville Neo upp =). Ska baka lite cookies idag men nu är det dags att mata gullungen!

Men först lite bilder på sötnosen våran:


=)

 

Han är nog hårdrockare..kolla händerna =)

(Han sover helt underbart gott i vagnen...men visst ser han rödhårig ut där? :))

 

Sover bra hos pappa då han spelar =)

 

Ha en bra söndag!






Kommentarer
Postat av: Anna Samuelsson

Hej! Min skötväska kostade 400, men de kanske är dyrt? Jag köpte den på barnenshus och jag är jätte nöjd med den.

2010-02-21 @ 11:02:25
Postat av: EVA

Snacka om att ni får fina presenter ! Men en gullunge behöver ju det...hihi !



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-02-21 @ 11:30:42
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Louise

det finns en skötväska på barnens hus för typ 400 som jag var jättenöjd med och använde tills den rasade ihop :P

2010-02-21 @ 13:08:43
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag köpte Stadiums väska för 99:-,fick tips om att den var perfekt som skötväska och det är den! Finns i massa färger. Har varit supernöjd med den.

2010-02-21 @ 15:36:39
URL: http://nollnionollfemtretton.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ska jag göra! :)



Fina presenter och jättesöta kort! :)



Kraaam!

2010-02-21 @ 20:42:15
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp det gör vi! Jag längtar det är så kul att ta sig iväg lite. Har lite problem med hur jag ska ta mig, Dennis bil är trasig men det löser sig nog hoppas jag. Kram

2010-02-22 @ 17:41:11
URL: http://beemma.blogg.se/
Postat av: Eva

Hon är som ganska go;)



Lillen ser ut att trivas i pappas knä, känns som nyss lisa kunde ligga så där.



Hur gammal har han hunnit bli nu? Kram

2010-02-22 @ 21:14:18
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0