Mamma-träff :)

Fettisdag idag :)


Grattis till Tomas som idag fyller 30 år!!


Grattis till Decirée som imorrn fyller 50 år!!

 

Och grattis till Kalla!! :)

 

Mkt firande :)

 

Igår, i det underbara vädret, var jag och Neo på lång-promenad. Sen mötte vi upp Marie på jobbet och följde med henne hem för att se hur dom bor. Jätte-trevligt och dom har verkligen jätte-fint hemma! Kul att äntligen få se deras place! =)

 

Idag har vi haft mamma-träff hos Stina. Oj så söta alla bebisar var =) Super-kul att sitta tillsammans och surra, amma och byta blöjor ;)

 

Måste visa några bilder på snyggingen :)

Han har böjat le massor, bara idag har han "skrattat" åt mig flera ggr :) Så sött!



Imorrn ska vi till Källbomark med mormor och hälsa på farmor och farfar :) Sen på kvällen blir det födelsedags-fika på kvällen hos pappa och Decirée.

 

Nu ska jag förbereda maten: lax på tunnbröd..mums!!!!!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: EVA

Åhhh så gott med semlor...kanske vi skulle haft några med oss imorrn..??!?



Nu ska vi snart äta liiite middag och sen blir det 30-årskalasande...



Såg du mitt meddelande till dig på FB ? Klockrent...hehe !



***



KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-02-16 @ 15:44:20
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Så jäkla söööööööööööt :D det är så roligt när dom börjar le :)

Kraaaam på er!

2010-02-16 @ 16:03:02
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Anna Samuelsson

Åhh vad jag önskar att jag hade varit med idag! Men det kommer fler gånger! Ha det toppen! Kram!

2010-02-16 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0