Julgodis!

Jag har blivit utmanad av Carola!!


4 TV program jag kollar på för det mesta
Biggest Loser
CSI
Criminal Minds
Family Guy

4 saker jag har gjort idag
Bakat en jädra massa!
Prommis med Neo i vagnen!
Tvättat
Busat massor med lilleman :)

4 saker jag längtar efter
Första julen med lilleman
Ha pass på Korpen
Att få fara till Spanien med mina grabbar
Neos första tårta på sin 1-årsdag!

4 saker på önskelistan
Att alla sjukdomar i familjen ska försvinna!
Att vi vinner miljarder på triss!
Att jag kan fortsätta äta allt gott, i hela mitt liv, utan att förstöra insidan och utsidan av min kropp! :P
Att Jocke börjar jobba närmare Piteå!
(Visst var det bra önskningar)

4 saker jag hatar
Äckliga pedofiler!
Otrohet!
Lögnare!
Att tiden går så fort...

4 personer jag utmanar
Vill utmana alla som läser detta och orkar! :P

Idag har jag som sagt bakat och gjort lite godis! Glömde ta kort på allt med slutligen blev det:

  • Mini-muffins med choklad och apelsinchoklad!
  • Ischoklad med vanlig choklad, mint, daim och apelsin!
  • Kola!
  • Mini-brownies med choklad-glasyr
  • Rocky Road á la Cissi

Blev bara bild på mini-brownies:



Vi ska på julfest hos Jotta och Magnus på lördag och mitt jobb är att ta med julgodis. Gjorde det förra året och tydligen blev det poppis! =)
Dock ska inte allt med dit, ska ha hemma också :P

Är helt slut av allt bakande nu! :P

Imorrn blir det först mamma-bebis-fika hos Linnea och sen ska vi fira:



Min kära bonus-pappa och Neos bonus-morfar Rolle som imorrn fyller år!!
GRAAAAAAAAAAAAATTIS!!
:)

Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag tror jag lejer dig till och baka åt mig! Tiden och orken finns lixom inte ;)



Kram!

2010-12-07 @ 22:07:41
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Louise

ser du inte desperate housewifes??! toka!

2010-12-08 @ 10:00:14
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe jo jag får allt lugna mig och bara köra kondis just nu ett tag framöver :P Ska inte gå och kolavippa :P



Så sjukt gott det ser ut ditt fika!! Har du en annan variant än leilas?:)



Bjud gärna på recepten, det gillas mycket :D



ha en underbar dag fina ni!! :D kramar

2010-12-08 @ 11:00:47
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har sett vartenda avsnitt, så sjukt bra!! :) haha jag delar din önskning om att kunna äta vad man vill! ;)

2010-12-08 @ 12:24:21
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Mia

Men shit va duktig du är!! =)

2010-12-08 @ 21:49:22
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0