Julen

Jag brukar alltid ta kort på alla julklappar och lägga upp men jag har lyckats packa in det mesta :P
Men jag vill verkligen tacka ALLA för allt fint vi fått!
Både vi och Neo är super-nöjd med allt!
Japp, vi är otroligt bortskämda!
Helt sjukt vad fina grejer vi fått, fast vi sagt ifrån oss nästan alla klappar! :P

En jätte-fin pulka som vi prövade direkt! =)
Klockrena barnmöbler (Pappa: kommer bilder då vi satt ihop det) och skötbords-dukar!
En grymt cool mössa full med olika karaktärer från bland annat Mario
Gosédjur
Leksaker (bla en brandbil och fotbolls-tuta)

Ansiktsbehandling
Kläder, pyjamas, galonisar och Luleå-hockey-sockar till lilleman
Pengar
Presentkort på Dallas..sweet! =)
En stol för att sitta och titta på fotboll i =)
Badlakan
Påslakan
Pussel
Musse-Pigg-affisch
Tjocksockar
Filmer

Jag hoppas inte jag glömt skriva något men:
TUUUUUUSEN tuuuuuuuuusen TACK!!
Ni vet vilka ni är och ni är bäst allihopa :)

Julafton var vi först på gröt-lunch hos pappa och Decirée senare drog vi vidare till Jävre! Juldagen var vi i Källbomark och stannade till annandagen, idag, då vi även firade Jockes mormor som fyllde 86 år. =)

Lite bilder kommer här:
(Jag glömde helt att ta kort hos pappa, så det är bara bilder från Jävre och Källbomark)



Pappa Jocke körde runt en nöjd liten unge i denna:






Bad på julafton:



Nu har tomten kommit...lite skeptisk...



Tror väl jag det då tomten är så här läskig:



:P



Nej fy sjutton, mamma, ta mig från tomten!!





Julklappar, julklappar, julklappar :)











Moster Edith var duktig på att jonglera =)



Fotbolls-stolen:






Neos myshörna:



Och till sist: Neo i sina nya dress av moster Carola med familj =)



Sen måste jag bara berätta att min bror lärde oss några nya ordspråk på julafton; vi spelade det otroligt roliga "A-Ö" och jag skrattade så jag höll på att dö!! =)
Man måste nog ha varit med för att tycka detta är roligt men jag skriver dom i alla fall:
"Hälsa inte på bävrar"
&
"Urinera inte i glashus"

:)
Han är så klok så!
:)

Rolig julhelg som tusan har vi haft!
Och maten! MUMS!!! =)
Älskar julbord alltså!

Men nu är både vi och Neo gode trötta så det blir en lugn vecka tror jag :P

Ha en fortsatt bra söndags-kväll!



Kommentarer
Postat av: Louise

så kul att se massa bilder! :)

2010-12-26 @ 21:20:47
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv: Nä vadå? Han bad på sina bara knän att få prova den.. fullt förståeligt! ;)

2010-12-28 @ 10:55:26
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaa det tycker jag du ska!! men du är nog i sjukt mycket bättre form än vad jag är endå, känner mig som en pösmunk just nu alltså :P

2010-12-28 @ 12:42:41
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0