Suck...

Ingenting vart fixat idag...fick träffa en jätte-trevlig man som gjorde gynundersökningen på mig, men som sa att det var alldeles för mycket att fixa till för att lokalbedövning skulle hjälpa. Det skulle göra för ont och ta för lång tid, så jag är nu bokad för
operation den 2 juni...
Känns väl bra att slippa vara vaken, men samtidigt är det så jäkla länge tills dess. Tycker jag har väntat nog!!

Men en liten positiv grej i det hela, jag får jogga men inte styrketräna, så nu jäklar blir det snart en jogging-tur..saknar träningen.. :(

Neo sov tydligen nästan hela tiden mamma skötte han, inte så svår att ta hand om ;)


Tuuuuuuusen tack, mamma, för sköt-hjälpen och skeden!!!
Du är guld värd!!


Nu till något roligare...
Denna är snart våran:



LÄNGTAR!!!!!:)


Igår tog vi en snabb-tur till Luleå, Jocke skulle köpa fotbollsskor på Stadium. Där vart det även en tröja och en bikini för mig =)


Likadana som Messi har ;) ;)





Imorrn ska jag, mamma och Edith tjej-kvällen! Ska bli super-mysigt att bara strosa, fika och kanske hitta nått till en viss Kicki som snart fyller år ;)

Snart är det Valborgs och i år blir det att fira det med mamma-pappa-bebis-gruppen =)
Vi ska vara hos Ida, Peter och Lilja. Det blir grillning och bara ha det trevligt! Det ska bli jätte-kul. Jocke tog ut en pappa-dag så nu är han ledig fredag!!
JIPPI!

Nä, nu ska jag mysa med sonen...är helt slut och trött...

Ha det!






Kommentarer
Postat av: EVA

Ingenting att tacka för ! Jag kommer in och sköter så fort du plingar...det vet du ju !



Och Avatar...den måste vi nog också köpa...helt klart !



***

KRAAAM MAMMA/MORMOR



:)

2010-04-28 @ 15:23:15
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Synd det inte gick att fixa nu, men bra du fått tid.

Snart måste (MÅSTE) vi träffas. Har ju inte ens sett Neo än live. Håll tummarna för oss på kontrollen imorgon. KRAM!

2010-04-28 @ 15:48:57
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Anna Samuelsson

Vad jobbigt att det är en bit bort till operationen, förstår att det måste kännas jobbigt att inte "vara sig själv" igen och kunna göra det man brukar, såsom träning som är en stor del av din vardag! Vi kommer inte till ida tyvärr då jag fortfarande har ont i bihålorna och är snuvig, lilleman han är fri men jag hoppas att jag slipper min förkylning snart! Kram!

2010-04-28 @ 19:12:05
Postat av: Sara

Så synd att det inte gick att fixa idag! :/ Men bra att du får börja träna lite smått iaf! Alltid skönt att träna! :)



Jag har varit och hämtat våran Avatar idag åxxå, längtar tills jag får se den igen! :P



Så fin tröja och bikini! Fotbollsskorna var åxxå fina! ;)



Ha det så bra!

Kraaam!

2010-04-28 @ 19:16:37
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Erika

Fy va jobbigt det måste kännas att få vänta igen på att få fixa till det. Men det blir säkert bra gjort när du väl får det fixat.

Funderar på att gå på tjejkvällen jag med, (i fall mina fogar pallar.) Hoppas på att hitta en vårjacka som inte sitter för tajt för magen. :)

2010-04-28 @ 19:44:01
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men suck! Vad är det som har gått så tokigt så du måste operera? Läste att det hade med förlossningen av sötneo men jag har inte riktigt greppat vad som hände.

Kram!!

2010-04-28 @ 20:54:01
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men alltså vad det verkar ta tid för dig på gyn. Va ju gode tage sen du födde tänkte jag mest, men nu kankse jag ej ska vaar negativ du ha ju fått en tid för att fixa iaf! :) Hoppas allt går bra då!! Kramar :)

2010-04-28 @ 21:15:47
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Magda

Skönare att få sova tror jag.. men tråkigt med den långa väntan! Tur är ju att dom ändå är noga så dom inte gör ett ingrepp lite halvdant utan att dom ser till att förutsättningarna finns först för att det ska bli så bra som möjligt!

kram!

2010-04-29 @ 07:29:35
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Elin

Eller hur!! kan tro att lilla underbara barnet är lite större än körkorten men det är snudd på :P Nej då han är ju ett underberk, det är inte körkortet :P

Hur var det i fotbolls soffan igår då??

2010-04-29 @ 08:47:08
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe så ni hejar på olika lag?!:)

2010-04-29 @ 16:08:29
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Läste att du skulle opereras, pga av vad? Varför jag undrar är för att jag själv måste också opereras efter min förlossning och tänkte om det vara samma problem som du. Häls. Linda i Piteå

2010-05-08 @ 19:58:22
Postat av: Cissi

Hej Linda! Jag har läkt ihop fel och måste klippas upp och sys ihop igen..sen är det typ några slemproppar som är i vägen...Jag vet inte riktigt själv :P

2010-05-09 @ 09:14:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som nåt liknande som jag också har. jag fick barn för två månader sen och har varit på efterkontrollen för två veckor sedan. Där såg barnmorskan att det hade blivit ett granulationsärr. På förlossningen blev jag klippt och sydd tre stygn, dessa stygn har tydligen farit upp för tidigt innan det har läkts färdigt så det har då läkts fel och blivit typ en slemhinna som hänger som en flik. iallafall så ska jag också opereras men med lokalbedövning. Har inte fått nån tid än men före sommaren skulle jag få komma. Känns som att dem är slarviga på sunderbyn när dem ska sy, vem hade du som förlöste dig och sydde?

2010-05-09 @ 17:51:43
Postat av: Cissi

Kommer inte ihåg... Men jag skulle nog ha behövt operera mig ändå, pga slempropparna som måste brännas bort.. Men ja, det känns som att dom är sjukt slarviga.. :(

2010-05-10 @ 06:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0