Onsdag

Inga Sonata Arctica-saker i brevlådan idag heller...suck...hoppas det kommer imorrn!

Var på morgonen och lämnade bilen på Backa, pappa har hjälpt mig så att dom ska fixa min bil. Han ringde precis och berättade att styrleden är fixad och dörren ska dom titta på imorrn. Känns jätte bra! Verkligen tusen, tack, snälla pappa!! Förhoppningsvis så går besiktningen igenom nästa gång.

Har varit ganska trött i huvudet och kroppen både igår och idag, så det har inte blivit mkt gjort..slöat framför IDOL och bara tagit det lugnt. Har upptäckt att jag snart inga byxor kan ha och mamma-byxorna jag fått låna av Carola var lite för små, har bredare höfter än henne tyvärr. Även på BH-fronten börjar det bli lite tight så fredag efter jobbet ska jag på stan och shoppa!! Vill ha skööööna, men "snygga" byxor istället för att gå omkring i mjukisar hela dagarna. Stackars Jocke, varje dag då han kommer hem från jobbet är jag nyduschad, osminkad, klädd oftast i hans byxor och tröjor =) Tur han verkar gilla mig ;) ;)


Förra veckan; alltså vecka 25..som sagt, jag blir inte mindre ;)

Jobbar nu på lördag och insåg att jag bara jobbar TRE lördagar till, innan jag slutar..shit...tiden går fort. Men det ska bli skönt att varva ner, känner att jag behöver stressa av innan lill-kickboxarn kommer ut. =)

Ha en underbar onsdag!

Kommentarer
Postat av: EVA

Tjockis...hihi !

Man måste ju ha ett par sköna och lite snygga brallor också...inte bara använda Jockes :)



***

KRAAAM MAMMA

2009-09-23 @ 16:12:00
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Mysdressen du köpte är ju himla snygg! Men man kanske vill variera någon gång också :) Lycka till med shoppandet!



Och så ses vi väl söndag vid paltkoket :P



Kraaaam på dig tjockiiis! :)

2009-09-23 @ 17:31:14
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Frida

Fler mysbyxor till folket!

Förresten så ser du alltid skitsnygg ut, det tänkte jag på idag.

Kram!

2009-09-23 @ 17:52:14
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Kicki

Yes, det vart ju skitbra! :)



Absolut måste vi ta FILMkväll någon gång snart! Fotbollen överlever jag utan ;) Men å andra sidan kan jag se nästan vad som helst så länge jag får chips till, hi hi! :)



Kraaaam

2009-09-23 @ 19:16:06
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så fiiint :) kram!

2009-09-24 @ 14:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0