Längtar redan till helg!

För några veckor sen skickade vi in våran TV, som vi har i sovrummet, för ANDRA gången på lagning. Men till skillnad från förra gången så insåg dom att dom inte kunde laga den så vi fick en ny!! Igår hämtade vi den, ingen speciell tv men en ny, platt som funkar! Vi drog direkt på elgiganten och köpte en ny DVD och väggfästen så pappa kommer hit någon dag och fixar upp allt =). Sweet!! Ska visa bild då den hänger upp! =)

Idag blir det korpen igen och denna gång afropower-dance med världens gulligaste Linn. Har sån sjuuuuk träningsvärk sen i måndags så vi får se hur det går idag.

Men först så ska jag snabbt säga hej till Johan, min tremänning, som jag inte sett sen jag var liten. Han bor inte här och är hemma för att hälsa på Mimmi (mormors syster). Blir grymt spännande att se hur han ser ut! =).

Imorrn blir det ett nytt försök hos Maggan angående försäkringskassan, fredag kommer min fina lillasyster, Edith, hit för att sova tills lördag.


Och lördag blir det först fotboll kl 13 (Munksund-Lira), seriefinal på Parken, missa inte detta:grymt spännande!!! Sen drar vi vidare till ett födelsedagsbarn: nämligen MAMMA. Där kommer alla syskon med respektive, vi ska äta god mat och parta hela kvällen. Plus att Sverige spelar på kvällen...ojoj, spännande helg! Längtar redan!

Nä, nu måste jag skynda mig, Johan och Korpen väntar! =)

Kommentarer
Postat av: EVA

Synd att ni missade varandra...men jag hoppas de kommer förbi och fikar imorrn !



***

K r a a a M !

2009-09-02 @ 19:30:04
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Magda

Afropower-dance har jag hört är super kul och att man får träningsvärk i muskler som man inte visste fanns!, man borde ju testa det nån gång!



Åh vad tur ni har då som får en ny vara när den krånglar..("avenschjuuk")



Ser oxå att du räknar ner till på lördag!!

2009-09-02 @ 23:55:06
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

VA kul att du kom igår...känns de nå idag då? Min nacke den är öm..hehe, man är inte van att slänga och använda nackmusklerna på det sättet...hihi



kram!

2009-09-03 @ 10:44:46
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0