HEJA SVERIGE!!

Besiktningen av bilen gick inte igenom..suck..men Rolle ska hjälpa mig fixa den så det löser sig nog =) Tack och lov för Rolle!!

Idag fick jag som sagt jobba 7-16 istället för 9-18 så det blir snabb-middag och sen ska vi fara och hälsa på pappa, Desirée och Gabriel. Efter det blir det IDOL och kvällsmys =). Jag kan inte riktigt med att se första perioden av IDOL, tycker det är så jäkla pinsamt! =) Jag gillar att se när dom börjar kunna sjunga..Jocke tycker nästan tvärtom =). Men jag ska tvinga mig se det ändå!

Imorrn mina damer och herrar smäller det:



VS



SVERIGE-MALTA, VM-kval i 4:an, kl 18:30!!! Dom har ju fortfarande chans på spel i VM 2010, så jag är grymt taggad inför denna match! Tomme och Kicki kommer och joinar oss imorrn, kanske blir lite käk också..=) Vi får ju inte glömma att svenskarna måste ta sig till VM, annars har ju mamma köpt bodyn i onödan:



Annars får det bli för hockeyn! =)

Ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jasså det ska vi?? Fan va bra att jag är med i planerna :P Men det var väl inte helt oväntat kanske :)

Fasen va otur med bilen, men tur vi har Rolle som sagt! =)



Kraaaam på dig

2009-09-08 @ 17:17:17
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA

Måste deala med familjen om jag kan få se fotbollen...fast de kanske sänder den på nätet också ?! Annars kanske jag också kommer...hehe !



Har du fått tag i grejen som var trasig ? Rolle säger att det går rätt så snabbt att fixa...



Annars så är det tatueringsdax på Jessicas kompisar ! Så de kommer väl snart...



***

K r a a a M ! ! !

2009-09-08 @ 17:27:54
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Eva

Hon var riktigt i centrum när vi kom hem, himla kul att kolla hur killar reagerar när det handlar om små barn. De är nog lika barnkära som oss när det kommer till kritan.. Förstår att det blev extra påtagligt för Jocke nu när det snart är dags för er:) Förstår att ni längtar!!!



Ni verkar vara ung. lika fotbollstokigt par som jag och Petter. Han tycker att det är så tur att jag är så pass intresserad av sport i allmänhet eftersom han själv är en sportgalning (spec. fotboll) Inte alla som skulle palla att va tillsammans med en som skulle kunna titta på sport 24h om dygnet:)

Ska bli kul med match imorrn, grabbarna skulle ju inte ha nån träning heller utan tors i stället.



Ha de gott, kramkram

2009-09-08 @ 19:19:01
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Frida

Att vi ska fika! Jag längtar redan!

Kram!

2009-09-09 @ 15:43:26
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: EVA

Jaa det kan nog vara smart att inte vara för mätt...hehe !

Och jag ska nog hinna nån sort till också :)



***

K r a a a M !

2009-09-09 @ 17:26:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0