Torsdag!

Kan ni fatta att det redan är fredag imorrn!? Veckorna går fort! Jag jobbar bara tre veckor till innan min havandeskapspenning kickar igång! Ska bli himla skönt att varva ner!

Imorrn är det som sagt fredag och inga planer än så länge. Blir nog film-och godismys med världens bästa Jocke, för lördag jobbar jag 06:30-16. Min näst-sista lördag...:)

På lördagkväll ska Jocke på lag-fest (med Munksund såklart) och jag drar till brorsan och Kicki för:

Brynäs IF - LULEÅ HF kl 18:30

och sist men INTE minst:



SVERIGE-Danmark kl 20:00! =) Viktig match!
Blir grymt spännande!!! Blir dock nyktert (nähä!!) för min sida, men så här brukar det se ut på våra Sverige-fester:


=)


Jocke har dragit till Skellefteå, Johan, och ska stanna tills imorrn, så jag är gräs-änka för kvällen. Då blir det soffan och en caesar-sallad till middag och kanske lite ostkrokar till efterrätt ;)

Annars får jag passa på att önska er en jätte trevlig helg! Och hjälp oss heja på Sverige nu på lördag! =) Jag har tom lyckats övertala mina brudar på jobbet att ha Sverige-tröja på dagen! =)

Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: EVA

Och jag ska övertala familjen att jag får se matchen...det är nog svårt det !

Suck, för alla dessa sport-ointresserade i huset...hehe !



***

KRAAAM MAMMA

2009-10-08 @ 19:47:36
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

TACK!! :) Känns så himla kul att ha nåt annat än svart :)



Och ni är så söta som vanligt! Klassiska Öhmans =P



Ha en härlig myskväll med ostkrokarna!;)

Kraaaam på dig!

2009-10-08 @ 22:40:31
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Siri

JAg som ska på krogen...så det blir ingen match för mig!

Trevlig Helg på dig också!

2009-10-09 @ 07:08:29
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Louise Lidman

Jag lyssnade just på reportaget om din mamma, gud vad många tårar som rann.. Jag vet precis hur de känns, pappa har prostatacancer och testar sig också varje halvår.. Man kände verkligen igen sig när man lyssnade, din mamma verkar verkligen vara superstark! De roliga var att jag har precis samma tanke som dig,snart kommer dom att hitta ett botemedel.. de är skönt att man försäker tänka så, att gå och tänka på vad som kan hända och när de kommer att hända försöker jag alltid att undvika! Usch, jag sitter forfarande och gråter, verkligen en fint reportage dom hade gjort! Hoppas allt är bra med dig och magen! Kramar!

2009-10-09 @ 15:01:50
Postat av: Emelie

Jo jag är nöjd, dock så är det ju ovant att vara "inne" i huset så att säga.Men jag har ju fortfarande dusch i rummet så det är då bra det =)

2009-10-09 @ 23:18:46
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0