Första lediga dagen

Dagens humör: avslappnad och väldigt glad! =)

Dagens borde: inget, har gått ut och gått som jag tänkte!

Dagens frisyr: utsläppt och lockigt som vanligt
Dagens klädsel: strumpbyxor och svart tunika
Dagens planer: barnmorskan, hälsa på Jockes jobb, äta plättar och gå ut och gå =) 
Dagens materiella vill ha: en bärbar dator
Dagens längtan: gissa tre ggr??;) ;) BEBIS SÅKLART!!
Dagens fundering: vad som ska göras på Halloween...
Dagens beroende: alltid god mat och godis! ;)
Dagens tråkigaste: vädret möjligtvis
Dagens person: Edith och hennes underbara morgonrock vid lunchtid, gillas starkt!!
Dagens roliga: Madz då hon svarade i telefon med hes-rosslig härliga röst ;)
Dagens låt: får väl bli Muse-Uprising

Idag är ju den första lediga dagen och den började med barnmorska-besök kl 10. Kollade blodtryck=bra, mätte magen=3 cm större=mkt bra och hjärtljud=136, mkt bra! Perfekt! =)


Drog vidare till Byske för att hälsa på Jocke på hans jobb och det vart lunch på Bianco. Super skoj att hälsa på han och få luncha med han, händer inte allt för ofta!


Sen vidare till mamma som bjöd på en super smarrig choklad-kaka..mums!!!!

Då jag kom hem tog jag på mig varmare kläder och träffade upp Madz för en promenad, vi gick till Fårön och hämtade upp Emma och tog en prommis i skogen! =) Sen upptäckte vi att vi hade gått i typ 2 timmar så Emma, snällis, körde hem oss!! Tack för det, skönt att slippa gå hela vägen hem också..=)

Imorrn är det fredag och då blir det födelsedagsfika i efterskott hos Madz och sen lördag är det Halloween, där jag inte riktigt vet vad som händer! Vi får se!

Nu är jag gode färdig av denna roliga dag, så nu ska jag göra plättar med grädde och sylt till middag och slöa framför tv:n hela kvällen. Ha en härlig torsdags-kväll och trevlig helg om jag inte skriver nått mer, man vet aldrig! ;)

Kommentarer
Postat av: EVA

WOW vilken prommis ni gjorde ! Och snälla Emma som hjälpte er hem...hihi !



Tror jag satsar på den kakan till FarsDag...visst duger väl den ?



***

KRAAAM MAMMA



.

2009-10-29 @ 17:26:59
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

Säkert bättre när man läser den än att lyssna:S

2009-10-29 @ 18:31:27
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

va skönt med havandeskapspennig...det är himla mkt värt att få vara "ledig" och vila upp sig innan bebisen kommer! Hoppas allt är bra och så. Ska du fara på medlemsfesten i november?



kram!

2009-10-29 @ 20:56:52
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Magda

Det lät som att det var den ultimata "förstadanpåledighetenda'n"

Härligt Härligt!

Kram

2009-10-29 @ 22:53:39
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0