12 arbetsdagar kvar...

Shit vad trött jag är idag alltså... har inte mkt krafter alls...har fortfarande lite ont i magen men det är mycket bättre! Har varit förbi Life och köpt ett vete-bälte för att lägga på magen så fort jag får ont. Det som var bra med den är ju att man kan använda den till ryggen, benen, axlar etc etc..vars man vill och spänna fast den så du slipper hålla i den. Jag minns att jag lånade en vete-kudde av mamma som jag värmde i micron och la på min mage då jag hade mensvärk och fy fasen vad skönt!!! Så jag kommer nog att använda denna massor.




Klockers! =)

Nu har nedräkningen börjat...12 arbetsdagar kvar innan havadeskapspenningen kickar igång och jag får vila upp mig!


Nu är det som sagt klart: Lasse Lagerbäck avgår som förbundskapten och jag måste få säga: det var då på tiden!! In med nytt tänk och nya, unga, pigga spelare!! Tänk att få Svennis som kapten, vilken dröm! =)

Bye bye, Lasse!
Inte fasen tänkte Sverige på våran lilla bebis som redan har två Sverige-dräkter lagomt till VM..taskigt! :P

Nä, ska vila i soffan nu..Zzzz...




Kommentarer
Postat av: EVA

Perfekt med nya värmebältet ! Kommer att funka kanoners...

Och visst tusan är det dags för lite nytt i landslaget ! Skulle ju gjorts tidigare...



***

KRAAAM MAMMA



2009-10-12 @ 20:15:57
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Carola

Men usch vad jobbigt att ha ont i magen, speciellt när man är gravid. Men visst hade dem kollat att allt var ok?

Ja, dem där värmebältena är riktigt sköna att använda:)

Du borde vara med nästa gång det är Gangstar party, verkligen tuffa kläder! www.gangstar.se Kika in där, men dem är t.o.m. snyggare irl :)

Kram!

2009-10-12 @ 21:33:10
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Magda

Nu mår lilleman mycket bättre.. men vi får väl se om febern kommer tillbaka under dagen...(säkert)



Vad härligt med bara 12 dagar kvar på jobbet.. Sen börjar en ledighet som känns super härlig, men dö konstig.. Man får vara hemma, vila upp sig, göra roliga saker... får "lön" ...utan att förbruka en endaste semesterdag.. UNDERBART=)

2009-10-13 @ 10:37:37
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0